Ivatherm - crema Anti-aging UNA - review (eu si mama)

06 iulie

Buna seara, doamnelor. Sper ca aveti planuri frumoase cum sa va petreceti acest weekend calduros. Eu cred ca stau in casa, dar nu ma plang, pentru ca mult doritul concediu se apropie cu pasi repezi si saltareti.
Dar sa trecem la lucruri mai serioase, atat de serioase cat pot fi la ceas de seara, intr-o vineri ;) Va povesteam aici ca Ivatherm&Trender au fost atat de amabili inca sa ne trimita spre testare, mie si mamei mele, cate doua produse la alegere si cate o apa termala. Ideea care a stat la baza campaniei este "Cate lucruri imparti cu femeia din viata ta". Deoarece locuiesc cu mama, mi-a fost clar ca ea ar trebui sa fie persoana cu care sa impart bucuria acestor produse. De fapt, bucuroase am fost amandoua ca am avut ocazia sa incercam cremele Ivatherm. Auzisem de ele, dar nu pusesem mana pe niciuna pana atunci.


Pentru ca lupta cu ridurile nu poate incepe niciodata prea devreme, atat petru mine, cat si pentru mama, am ales crema de fata anti-aging UNA. Faptul ca este o crema potrivita pentru toate tipurile de piele m-a ajutat sa iau decizia. Pretul afisat pe site este 100.75 RON pentru 50 ml. Deci este o crema mai pricey. O sa incep sa va spun parerea mea si voi continua cu cea a mamei.




Cand am deschis cutia am spus WOW. Recipientul din sticla chiar m-a dat pe spate. Stiu ca avem pretentia ca suntem persoane serioase, care nu se lasa inselate de ambalaj. Ei bine, in cazul meu, recunosc cu nerusinare ca si aspectul conteaza. Atunci cand un produs arata foarte bine, automat il percep ca fiind de o calitate ridicata. Si in plus, ma face sa ma simt bine cand il folosesc :D Asa ca prima impresie a fost foarte buna. Acum, dupa o luna de folosire si aproape jumatate de sticluta consumata, cred ca ma pot da cu parerea si cu privire la crema in sine.
Mirosul imi place foarte mult, il percep ca fiind floral. Daca sunteti sensibile la miros sau va provoaca disconfort, atunci UNA nu este cea mai buna alegere. Dar cum pe mine nu ma deranjeaza, ba din contra, il consider un plus. Modalitatea de aplicare este usurata de pompita care dozeaza foarte bine si este si igenica. Eu folosesc aproximativ doua pompite, pentru fata si gat.



Deoarece pe ambalaj este specificat ca aceasta crema poate fi si de zi si de noapte, am lasat tot cu ce foloseam inainte deoparte si am inceput sa o utilizez intens. Asa cum vedeti si in poza de mai jos, cam atat am consumat in prima luna. Pot sa spun ca este foarte hidratanta si imi lasa pielea fina ,fina. Este suficient de puternica si peste noapte, astfel ca atunci cand ma trezesc dimineata am fata luminoasa si placuta la atingere. Nu stiu daca e o coincidenta, insa in aceasta perioada nu mi-a aparut niciun cos, asa ca am avut deosebita placere sa nu mai folosesc fond de ten, ci doar anticearcan in punctele cheie - sub ochi si in jurul nasului.




In ceea ce priveste efectul anti-aging, pot spune ca n-am vazut nicio diferenta. Ridurile de expresie nu s-au diminuat, dar am incredere ca le-am intarziat agravarea printr-o buna hidratare.
....................................................................................................................................
Si acum sa trecem si la parerea mamei. Si ei i se pare ca pentru zi este o crema foarte buna, care hidrateaza intens. Spune ca dupa ce o foloseste are pielea mai fina. Ii place ca are o textura usoara, care intra repede in piele. Ca sa fie ok, are nevoie de in jur de patru pompite (deci mai multe decat mine). O foloseste atat pe fata, cat si pe decolteu. Odata cu trecerea timpului, a inceput sa acorde mare atentie acestei zone sensibile, unde pielea tinde sa imbatraneasca si sa capete un aspect urat.




Daca pentru zi e minunata, pentru seara crede ca i-ar fi trebuit o crema un pic mai densa, mai grasa. Nu o deranjeaza nici UNA, dar a folosit altele care erau o idee mai potrivite de noapte pentru tenul ei matur.


Din pacate, n-a avut niciun efect supra ridurilor dar, asa cum chiar mama marturiseste, nu se astepta la minuni. Ea doar spera sa nu ii mai apara altele.

Ca o concluzie, crema antirid UNA ne-a placut foarte mult amandurora. Pentru mine s-a potrivit si pentru zi si pentru noapte, iar mama o prefera mai mult pentru zi. Este foarte hidratanta si lasa pielea catifelata.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii