La dolce vita

15 iulie

Da, plec in vacanta :)
Trebuie sa recunosc ca am asteptat momentul asta cu mare nerabdare si in sfarsit, a venit! Doua saptamani fara probleme, stres, serviciu...un vis.


Maine dimineata imi iau zborul, dar in stilul meu caracteristic n-am inca bagajul facut. Noaptea sunt mai inspirata, asa ca de aproape fiecare data il pregatesc cu cateva ore inainte. Bineinteles, m-am gandit la cele esentiale si le-am luat din timp, gen demachiant, protectie solara, creme etc. As spune si pasta de dinti, dar as minti :D Abia ieri mi-am adus aminte de ea.
Pe langa micile cumparaturi pe care le-am facut cu placere, m-am gandit si la partea estetica. Cel mai greu la capitolul pregatiri mi s-a parut asteptarea pentru epilarea cu ceara. De regula nu am rabdare sa astept ca parul sa ajunga la lungimea potrivita, dar de data asta am zis ca merita sa fac sacrificiul pentru cateva zile de liniste. A fost ingrozitor sa stau cu pantaloni lungi la 40 de grade, dar am rezistat eroic si acum am cea mai fina piele din lume, sau ma rog, pe aproape.
La pedichiura am fost tot ieri. Desi la maini am probleme grave cu rezistenta ojei, la picioare sta pe unghii si doua saptamani, fara probleme. De aceea, am preferat sa ma duc la salon, ca tot ritualul sa fie facut ca la carte. Oricum, am ales culoarea rosie, astfel incat, daca cumva sare, sa imi pot lua la mine o oja intr-o nuanta asemanatoare si sa pot face retusuri. Am planuit sa merg si la cosmetica si tuns, dar n-am mai ajuns.
Cam la asta s-au limitat pregatirile mele. Teoretic am tot ce imi trebuie prin sifonier si casa, trebuie doar sa fiu atenta si sa fac o compilatie buna. Sper doar sa nu uit nimic. 


Si  mai sper sa revin relaxata, bronzata si cu poze frumoase :)


Va pup! 

You Might Also Like

0 comentarii