NOTD Flormar 445

10 iulie

N-am mai postat de mult timp un NOTD. Asta nu pentru ca nu am purtat oje frumoase, ci pentru ca am avut niste cuticule urate rau. Nici acum nu-s lux, dar merge. Mai mult, unghiile mele trec printr-un moment inestetic, se exfoliaza foarte tare. Le-am taiat cat am putut de mult.
Oja de care vreau sa va povestesc azi este Flormar 445, un violet foarte frumos.


Calitatea m-a surprins. Este suficient de opaca pentru a fi ok si aplicata intr-un singur strat, dar eu prefer sa o dau in doua. Tine foarte mult pe unghii, mai ales ca eu n-am o istorie prea lunga cu ojele (dupa o zi-doua sar). De asemenea, are o stralucire foarte frumoasa.

Cu blitz:

Si asa arata sticluta:


Face parte din colectia 2012 si cred ca a costat 8 lei.

Cum vi se pare?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii