NOTD: O.P.I. Show must go on

26 iulie

Hello, hello :) M-am intors! Despre cum a fost in concediu o sa revin cu o postare separata, imediat ce ma dezmeticesc si descarc pozele. Acum as vrea sa va arat ce oja am pe unghii.
Nu stiu cum se face, dar de fiecare data cand plec in concediu ma intorc cu unghiile terminate, exfoliate, rupte si cu cuticulele foarte uscate. Trei sferturi din timp arata bine, sunt ok, iar in ultimele doua-trei zile se intampla toate minunatiile din lume cu ele. Si de data asta a fost la fel. Prin urmare astazi m-am prezentat la manichiura. Nu ma duc foarte des la salon, dar din cand cred ca e necesar, mai ales cand parca nimic altceva nu functioneaza si asta e singura solutie ca unghiile mele sa arate decent. O sa vedeti in poze ca sunt scurte scurte, iar pielea din jurul lor foarte uscata, desi am dat-o cu crema si ulei :(
Cand merg la manichiura, de regula aleg nuante de rosu si corai, dar de data asta am spus ca ar fi dragut sa incerc altceva, o nunata pe care nu o am acasa. Asa ca am ales O.P.I. Show must go on. Este o oja foarte frumoasa, dupa cum o sa vedeti mai jos.


Este data intr-un singur strat pentru ca este foarte opaca.




Ce mai pot spune este ca se usuca foarte greu. Desi mi s-a aplicat si top coat si spray de uscare rapida, cred ca i-a luat cam 10-15 minute sa fie ok. Evident ca am reusit sa o stric un pic cand am descuiat usa ....


Acum mai ramane sa vedem cat va sta pe unghiile mele problematice.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii