Preferatele lunii iunie

02 iulie

Cald, mon cher, cald! Si iata ca a venit si iulie. Iulie cu calduri, cu vacanta, cu mare, cu soare, culori vesele si multe schimbari (cel putin din punctul meu de vedere). Si cu preferatele lunii iunie :)



Tot vorbeam de culori vesele: Can't resist coral si Apricot Haze, nelipsite din geanta mea in aceasta perioada.


Pentru ca temperaturile ajung si la 35 de grade si pentru ca am prins un pic de culoare de la soare, fondul de ten nu mi se mai pare indispensabil. Asa ca Affinitone de la Maybelline este corectorul perfect pentru mine in aceasta perioada. In ceea ce priveste blushul, desi cand l-am cumparat m-am gandit ca nu e culoarea potrivita pentru mine, NYX Tea Rose a devenit preferatul meu. Imi place textura, imi place cum se aplica. Nu este perfect, daca era o idee mai roz era minunat.


Tot in materie de machiaj vreau sa ridic osanale primerului de la Urban Decay. E minunat, e incredibil, e Superman :) Desi inainte nu aveam probleme cu pleoapele uleioase, de cand a venit caldura situatia s-a mai schimbat si nu in favoarea mea. Cu micutul asta, machiajul ochilor tine 10 ore fara probleme. Tot minunat este si creionul Milani Liquif'EYE. Foarte intens, foarte negru si tine mult. Iar genele sunt rasfatate in fiecare dimineata cu rimelul Hypnose.


In iunie am revenit la o dragoste mai veche de-a mea: Urban Decay Book of Shadows IV. Am fost incantata cand am luat aceasta paleta, am folosit-o o perioada si apoi am lasat-o sa se odihneasca. Dar no more! Am inceput sa o pun la treaba, ca doar poate. Culorile sunt superbe, textura foarte buna, ce sa vreau mai mult?


Asaaa. Am ajuns la produsele de ingrijire. Crema de corp Planet Spa de la Avon despre care v-am povestit si in preferatele de luna trecuta, masca de par Macadamia si crema de fata UNA de la Ivatherm. Aceasta din urma imi place pentru ca este light, dar hidratanta si pare potrivita pentru zilele calduroase de acum. O sa revin cu un review mai in detaliu, asa cum am promis aici.


Pe unghii am purtat lacul Quick dry Extra Shine de la Flormar, care chiar face ce promite. Da un luciu foarte frumos ojei si o face sa tina mai mult pe unghii.


Cam astea au fost toate. Pot declara oficial ca luna iunie s-a incheiat. Hello July!
Voi ce planuri aveti pentru aceasta luna? :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii