Born this way - concert Lady Gaga

17 august

De cand am auzit-o primele dati pe Lady Gaga mi-am promis ca o sa merg la concertul ei daca vine vreodata in Bucuresti. Asta se intampla acum 3 ani, daca nu ma insel. N-as vrea sa ma intelegeti gresit, nu sunt un fan inrait, obsedat de Lady Gaga si nici nu stiu cuvintele tuturor pieselor scoase de ea, dar mi se pare ca vocea ei este cu adevarat deosebita. Aaa..si nici nu sunt genul de consumator de concerte, ba din contra. Nu imi plac baile de multime deloc deloc, asa ca ieri a fost o exceptie pe care nu o sa o repet prea curand. Asa ca, mai departe, va voi povesti impresiile mele ca neinitiat in lumea concertelor, dar care stie sa admire o voce frumoasa.

Asaaa, deci iata faimosul bilet :D


Pentru ca nu ma pricep la chestii de genul, s-a ocupat o prietena de toata partea organizatorica. Am avut bilete la C.



Initial am stat aproape de gard, dar din pacate, sunt anumite categorii de oameni care nu inteleg ca si ceilalti trebuie sa vada, nu numai ei. De aceea, s-au urcat pe garduri, blocand tot pentru cei din spate lor, inclusiv accesul la ecrane. Oricat au insistat cei de la paza, coborau un minut si apoi se urcau iar. Astea au fost unele dintre momentele in care mi-as fi dorit sa fiu mai intalta cu vreo 15 cm :D
Oricum, intr-un final ne-am retras mai in spate unde era mult mai liber si privelistea mult mai ok.






Mi-a placut? Foarte mult! Femeia are cu adevarat o voce puternica, nu era mare diferenta intre live si televizor. De asemenea, a fost foarte relaxata, deloc fitoasa. A subliniat de multe ori faptul ca ea nu ar fi ajuns unde este azi daca nu ar fi existat fanii. ...si mare lucru, nu a confundat Bucurestiul cu Budapesta :)))
A avut o serie de costume foarte interesante, pe care le inlocuia in timp record si un decor destul de magnific - un castel imens, motocicleta, un cal (care noua ni s-a parut pe bune, dar se pare ca distanta a fost de vina pentru confuzie, deoarece am aflat ca erau oameni costumati), holograma si dansatori fel de fel.
Mai jos am pus un filmulet luat de pe youtube, fix de la concertul de ieri. E o noua melodie care imi place foarte mult si, totodata, puteti vedea si ce voce are!



Din ce am inteles de la prietenele mele, atmosfera nu a fost la fel de incendiara ca la alte concerte, dar ne-am luat revansa spre sfarsit, cand a fost chemata pentru bis. Am tipat din toti rarunchii :)

Voi ce parere aveti de Lady Gaga?

Va pup!



You Might Also Like

0 comentarii