Comanda iherb

14 august

Me happy :D  Aseara am primit avizul pentru coletul iherb.com, iar azi am fost sa il ridic. Comanda am dat-o pe data de 30.07, deci a facut 14 zile pana in tara. Se pare ca trecut prin Germania.


Ce imi place la iherb ca au pe pachet specificat faptul ca are un continut fragil. In plus, chiar daca cutia este mai mare, spatiul este umplut cu hartie, astfel incat produsele sa nu se deterioreze.


Ce mi-am luat?

Pai suplimente alimentare. Aici as vrea sa ii multumesc Katynei pentru ca m-a consiliat :) Am ales Biotin (5.99$), care este foarte bun pentru par, Gotu Kola (5.08$) care se pare ca ajuta memoria, puterea de concentrare creste, imbunatateste circulatia si lista poate continua. De asemenea, pe ultima suta, am adaugat in cos si un complex de vitamina B care era redus 50%. Pana acum nu am mai luat suplimente si sunt tare curioasa daca o sa simt vreun efect.


Pe partea de beauty, am achitizionat un balsam de buze cu unt de shea (1.68$), o masca cu noroi (4.99$) care avea reviewuri foarte bune si un tonic cu Rosa Mosqueta. In plus, de la ecotools am luat o pila de calcaie. In perioada asta, de la mersul in sandale, parca calcaiele mele au devenit mai aspre si  n-am de gand sa le las asa. Deci toate calcaiele sa vina la mine :)


Pentru ca Andreea a laudat pasta de dinti de pe iherb (nu sunt sigura ca e vorba de cea luata de mine), am zis sa imi incerc si eu norocul. Tot la capitolul experimente se incadreaza si deodorantul Crystal. Sunt tare curioasa cum e si daca functioneaza.


Cadou am primit un pix vitregit de soarta care a suferit la transport, un pliculet de ceai si un unguent pe care l-am ales eu, pentru tata. L-am luat si la comanda trecuta si mi-a spus ca a functionat si ca incheieturile nu l-au durut atat de tare. Ma gandesc sa i-l comand full-size, desi e destul de costisitor, undeva pe la 20-25$.


Cam asta a fost comanda. Valoarea a ajuns pe la 40$, deci am beneficiat de transport gratuit. Mai ochisem si un sapun lichid, dar era foarte greu si nu ma incadram in limita inclusa. Toate produsele au link direct, daca va intereseaza review-uri, preturi sau descrieri.

De asemenea, am primit si un cod de reducere de care poate beneficia oricine la prima comanda de pe acest site (deci daca e client nou). Codul este IHI531, iar reducerea este de 10$ din prima comanda.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii