NOTD: Honk if you love O.P.I.

10 august

Am revenit cu un NOTD. Si de aceasta daca am hotarat sa ma duc la manichiura. Am convingerea ca daca o sa merg o perioada, poate unghiile mele revin la o stare normala si, daca am noroc (a se traduce jena de manichiurista), renunt la prostul obicei de a ma "juca" cu pielitele.
Asa cum va spuneam si in postarea anterioara, pe acelasi subiect, am decis ca atunci cand merg la salon sa aleg culori mai altfel. Initial pusesem ochii pe un gri cu irizatii, dar tipa mi-a zis ca se vede cam urat si e foarte transparenta oja. Asa ca am decis sa incerc un mov foarte inchis -  Honk if you love O.P.I. 


A iesit neasteptat de inchis. Pozele sunt facute la lumina naturala si puternica, dar intr-o camera luminata artificial par aproape negre.


Si de aproape:


Culoara este interesanta, dar nu pot zice ca ma omor dupa ea. De asemenea, la capitolul rezistenta e cam slaba. Dupa doua zile a inceput sa sara discret pe la varfuri.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii