NOTD: Maybelline miniColorama - Green Park

28 august

De la Maybelline, seria miniColorama am doua oje, cea prezentata aici si cea despre care vreau sa va vorbesc astazi, Green Park. Mi-a placut culoarea inca de cand am vazut-o in primavara, mai ales ca mi se parea foarte asemanatoare cu noile aparute care faceau furori la vremea aceea - Dior Waterlily si Chanel Jade.

Cele doua poze sunt luate de aici si aici.

La 6 lei am zis ca fac o super afacere, dar adevarul este ca nu am prea avut noroc. Aceasta oja este una dintre cele mai proaste oje avute vreodata. Are o calitate ingrozitoare. Este extrem de apoasa, transparenta si se aplica foarte urat. Intr-un singur strat este oribila, nu se aplica uniform pe unghii, ci cu dungi si, fiind atat de transparenta, nu se vede decat o parere de culoare uratica. In doua straturi incepe sa fie ok, dar departe de a fi decenta. Mai jos vedeti cum arata. Desi se apropie de culoarea din sticla, este in continuare semi-transparenta si se vede faptul ca nu se distribuie uniform, in ciuda eforturilor mele repetate.


Un mic disclaimer: scuzati cutiulele, dar astept urmatoarea vizita la manichiura.

Pentru ca este evident de ce nu am fost multumita de cum arata, am aplicat si al treilea strat, pe propria raspundere. Oja a devenit mai putin transparenta, dar chiar si cu trei straturi tot se putea vedea unghia in anumite locuri.




In plus, dupa cateva ore si o tura de spalat vase, a inceput sa sara de pe varfuri.


Cam asta a fost experienta mea cu oja Green Park. Daca o vedeti prin oras, sa o ocoliti de la distanta :)


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii