Ce creme de corp folosesc

08 septembrie

Planuiam sa scriu aseara insa am zis sa dorm vreo doua ore inainte, ca sa fiu fresh. Mare mi-a fost mirarea cand m-am trezit pe la 1.30 noaptea. Evident ca m-am invartit un pic prin casa si apoi m-am dus la somn iar. Cred ca nu am mai dormit 12 ore de prin liceu :)
Oricum, ceea ce voiam sa va arat este "colectia" mea de creme de corp. Colectie e cam mult spus, dar totusi am cateva. Imi pare rau ca lipseste crema cu unt de shea de la The Body Shop, s-a terminat de ceva vreme si e cam scumputa. Tinand cont ca mai am inca 10 bucati am zis ca momentan nu merita investitia. De asemenea, lotiunea de la Sephora pe care o gasiti aici si-a dat ultima suflare acum o saptamana.

O poza de grup:


De la Avon am trei creme, dintre care una in dublu exemplar. Cea cu dead sea minerals nu ma incanta prea tare, dar m-am ambitionat sa o termin. Cea cu ulei de masline este printre preferatele mele, deoarece hidrateaza foarte bine.


De la Boots am doua. Din pacate nu au o putere de hidratare foarte mare, desi cea cu Cocoa Butter & Mallow miroase extraordinar.


De la Sephora am o loctiune Musk almond si un unt de corp vanille crème brûlée. Mirosul a fost atat de minunat, incat am hotarat sa inlocuiesc lotiunea terminata.


De la H&M detin lotiunea Hello Kitty de care v-am povestit aici. Mai am o crema cu ulei de masline din Grecia si inca una de la Balea, cu Cocos.


Cam astea au fost. Desi am suficiente, mereu sunt tentata sa mai cumpar cate una, insa m-am hotarat sa ma abtin o perioada.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii