NOTD: O.P.I. Don't toy with me

05 septembrie

Va povesteam intr-o postare anterioara faptul ca data trecuta cand am fost la manichiura am vazut o culoare frumoasa, tomnatica, pe care insa nu am ales-o pentru ca am optat pana la urma pentru un rosu mai puternic. Ei iata ca de aceasta data nu i-am mai rezistat, asa ca astazi am ales Don't Toy with me by O.P.I.





Culoarea este absolut superba, cred ca m-am indragostit :)



In ceea ce priveste situatia unghiilor mele, sunt putin dezamagita. Reusisem sa le las sa creasca si aratau frumos, dar cu doua zile inainte de programarea la manichiura au inceput sa se rupa foarte multe, exact acolo de unde incep sa se desprinda de piele. Deci a trebuit iar sa cer scurtarea lor la maxim. Poate data viitoare am mai mult noroc.


Va pup!

Ps: nu uitati de giveaway-ul de toamna ;)

You Might Also Like

0 comentarii