NOTD: Rimmel 60 seconds - Pulsating

12 septembrie

La inceputul lunii m-am plimbat prin Kendra din magazinul Unirea si mi-au cazut ochii pe standul cu ojele Rimmel 60 seconds. M-am gandit, m-am invartit si am plecat de acolo cu 4 nuante. Am un feeling ca la viitoarea vizita acolo or sa se mai lipeasca de mine inca cateva :)
Prima oja incercata a fost Pulsating si vreau sa va spun ca m-a cam impresionat.


Nuanta este superba, vibranta si vie. Parca tipa fericire :)


Pe langa culoare, m-a impresionat si pensula. Este scurta si lata, astfel incat reusesc sa acopar unghia dintr-o singura miscare, maxim doua. Arata foarte bine si intr-un singur strat, dar am preferat totusi sa o aplic in doua.



Se usuca in 60 de secunde ma intrebati? Daca o dati intr-un singur strat eu zic ca da, se apropie de un minut, dar in doua straturi e nevoie de un pic mai mult, dar oricum mult mai putin decat la o oja obisnuita. Iar din punct de vedere al rezistentei s-a comportat foarte ok, poate si pentru ca am folosit top coat.

Si in final va las o poza facuta cu blitz. Mi se pare fascinant cum a iesit culoarea.


Voi aveti oje 60 seconds? Cum vi se par?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii