NOTD: Sparkles and black

29 octombrie

Weekendul aceasta am zis sa fac o "nebunie" si sa incerc si eu o manichiura mai altfel :) Din pacate in poze nu se vede atat de bine ca in realitate, dar am martori, pe cuvant!

Iata cum arata:





Primul pas a fost sa imi aleg ojele si "instrumentul". Atentie, este nevoie de un burete de vase. Am incercat anterior cu unul de machiaj si nu functioneaza.


Primul pas a fost sa aplic oja neagra (Flormar 40):


Apoi, cu buretele, pe cea fuchsia. Aici am facut o greseala. Trebuia sa o aplic in doua straturi. Intr-un singur strat nu s-a uniformizat bine cu cea neagra si au aparut discrepante.


Apoi am folosit Revlon Facete of Fuchsia pe trei sferturi din unghie si, la final, top coat Flormar.


Cum vi se pare?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii