Preferatele lunii septembrie

06 octombrie

Cam tarziu, stiu... Dar din lipsa de timp nu am putut face pozele mai devreme. Va las acum cu preferatele din aceasta luna, care nu sunt putine deloc.



- de masca Heavenly Hydration de la No7 v-am povestit pe pagina de Facebook. Am avut mare noroc si am luat-o la reducere. Este un produs           mi-nu-nat. Asa cum promite si numele, hidrateaza intens. E o placere sa o folosesc.
- surprinzator, m-a impresionat si deodorantul Crystal cumparat de pe iHerb. Desi la inceput am fost sceptica, functioneaza foarte bine.


- despre cleanser-ul de la Yes to Carrots va las sa cititi aici.
- iar produsul Airbrush Legs de la Sally Hansen a fost ridicat in slavi aici. L-am folosit intens in luna septembrie si, daca vremea tine cu mine, o sa il mai folosesc si in octombrie.


- odata cu venirea toamnei am reinceput sa ma machiez. Vara am avut o perioada de machiaj minimalist, dar cred ca incepe sa imi treaca putin cate putin, ceea ce este bine, deoarece am ocazia sa folosesc multimea de farduri care someaza de prin primavara. Preferata mea pe aceasta luna este paleta NAKED de la Urban Decay. 
- pentru aplicarea fardurilor si blending am folosit pensula Sigma E25.
- blush-ul crema de la NYX. Este un veteran al preferatelor :) L-am folosit atat de mult, incat deja se vede fundul recipientului.


- pentru ca folosesc farduri, imi place sa aplic si Primer-ul de la Urban Decay, astfel incat machiajul sa reziste intreaga zi.
- in ceea ce priveste ingrijirea fetei, imi place tare mult serul One Essential de la Dior. Am o mostra deluxe pe care o folosesc de ceva vreme. Din pacate produsul full-size este in jur de 500 Ron, asa ca am usoare dubii ca o sa il cumpar.


- tot in materie de machiaj am folosit intens creioanele liquif'EYE de la Milani, in culorile negru si maro.
- deoarece aproape l-am terminat, cred ca o sa recumpar anticearcanul de la Maybelline - Affinitone. Review aici.
- pentru ca nu stiu unde mi-am pus rujul de la MUFE, am folosit glossul de la Maybelline care are o culoare la fel de naturala si placuta. 

Cam asta a fost lista mea de septembrie. Pentru octombrie ma pregatesc sa incerc o multime de produse noi care sper sa imi placa si sa se regaseasca pe urmatoarea lista :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii