Un pic de shopping nu strica niciodata...

15 octombrie

Imi cer scuze pentru pozele ce urmeaza, dar lumina nu m-a ajutat deloc. Totusi, am zis sa va arat ce mi-am luat in ultima vreme ;)


Sunt incantata de manusile de la H&M. Le-am luat de la raionul de copii. Am stat in cumpana o perioada, m-am gandit ca nu sunt tocmai stilul meu sau ca nu am nevoie, dar nu am rezistat...


Tot de la acelasi magazin am luat si doua perechi de sosete lungi. Sincera sa fiu mi-au mai placut niste leg warmers si niste ciorapi din aceia foarte lungi, dar pretul de 40 de ron m-a cam descurajat.


De la New Look mi-am cumparat o rochie-maieu. Planuiesc sa o port cu ghete/cizme joase si cu un pulover oversized.


Urmatoarele produse sunt no name, dar asta nu ma impiedica sa le iubesc foarte tare :D

Mi-a cam facut cu ochiul trendul rockish din aceasta toamna, asa ca am luat niste ghete tare dragute si trainice. Adevarul este ca pana acum nu am gandit foarte practic, asa ca nu am incaltaminte pentru vremea rea de toamna. Daca ploua, trebuie sa sar direct in cizme pentru ca balerinii nu se prea potrivesc. De aceea, am incercat sa echilibrez balanta in favoarea mea.


La acelasi lucru m-am gandit si cand mi-am luat bocancii de mai jos. M-a dat pe spate faptul ca sunt imblaniti si albastri. Sunt made in China, dar nu ma deranjeaza pentru ca mi se pare ca arata tare bine.


Veniti friguri haine, am eu ac de cojocul vostru.


Mi-am mai luat o bluza cu pisici si fluturi. Am luat-o L astfel incat sa fie mai larguta pe mine.


Imi  place foarte mult si urmatorul pulover-jacheta. Este un rosu tare dragut, cu "coate" maro. Din pacate poza nu a iesit prea extraordinar.


In final am intrat un pic si pe la Kendra si am recumparat corectorul de la Maybelline. Iar de la Sephora m-am ales cu un creion de buze rosu, de la Bourjois. Pentru ca l-am ratacit prin casa (in stilul meu caracteristic), l-am pozat pe cel cumparat la inceputul anului. Mi-a placut asa de mult culoarea, incat am simtit nevoia de o dublura.


Cam asta au fost noile achizitii, la care se adauga captura de la Sabon. Voi ce v-ati mai cumparat in ultima vreme?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii