New entries si diverse

05 noiembrie

Buna seara, buna seara! Ce mai faceti, dragi doamne? Eu sunt cam obosita si abia astept sa se faca ora de somn, lucru destul de ciudat la mine, care sunt o pasare de noapte :) Dar chiar si asa, cu ochii lipiti si un sforait usor, am zis sa va povestesc una-alta, ca sa nu uitati de mine.
Si ca sa onorez titlul postarii, vreau sa va arat 3 new entries in colectia mea de creme de corp. Stiu, sunt bolnava sau cum mai vreti voi sa ma numiti, dar pur si simplu nu ma pot abtine...


Despre crema de la Planet spa cu ulei de masline v-am tot povestit cand v-am prezentat preferatele lunii. Adevarul este ca ar trebui sa ii fac un review deoarece imi place tare mult. Tocmai de aceea am simtit nevoia sa imi iau un "back up" cand am vazut-o la reducere pentru ca oricat de buna ar fi, nu as vrea sa dau pe o crema Avon 45-50 de lei. Si daca tot deschisesem catalogul, am zis sa incerc din aceeasi gama o crema cu unt de shea si chocolate truffle.


I-am facut inaugurarea aseara si imi place tare mult. Deja ma gandesc sa cumpar una de rezerva :D Iar a treia nou intrata nu este o achizitie, ci un cadou primit la petrecerea Monei, cu ocazia a implinirii a doi ani de blog. Si ca sa va demonstrez ca nu sunt total lipsita de decenta, nu am inceput-o...inca, desi miroase foarte bine si abia astept sa vad cat de hidratanta e.

Cam asta a fost in materie de creme de corp. In afara de achizitionarea de produse care nu imi trebuie, mi-am ocupat timpul cu aranjarea sifonierului pentru iarna. N-am mai facut ceva atat de obositor de multa vreme. Nu stiu de ce, dar sifonierul are o lege proprie, care sfideaza logica. Daca primavara din acest an toate puloverele au iesit din sifonier, mi s-ar parea normal ca in aceasta toamna sa si intre la loc. N-ai sa vezi asta. Pur si simplu au refuzat sa se aseze si au simtit nevoia sa dea pe-afara. Da, recunosc ca poate am mai facut si eu cateva achizitii care mai ocupa din spatiu, dar totusi mi se pare exagerat. A fost nevoie sa imi exilez pantofii in cutii, ca sa folosesc spatiul castigat in plus pentru haine. Deci munca dubla. Si ca sa marturisesc pana la capat, inca n-am terminat cu aranjatul. Inca mai am o cutie care troneaza in mijlocul camerei si isi asteapta randul, dar pe cuvant ca nu mai am puterea si daruirea necesara. Sper sa rezolv pana la sfarsitul saptamanii, nu de alta, dar cutia ma cam incomodeaza.

In rest ce sa va mai povestesc...am vazut ultimele doua filme relativ faimoase: Bond si Looper, dar m-au cam dezamagit. Da, Bond a fost un film exceptional din punct de vedere al productiei, s-au vazut banii investiti. Dar din punct de vedere script si logica a cam schiopatat serios si nu ma asteptam la asta de la un asemenea film. Looper a avut o idee foarte buna, dar mi s-a parut ca parca i-a lipsit un ceva care sa ma tina conectata si sa nu imi dau seama cand a trecut timpul. Nu ma intelegeti gresit, nu au fost filme proaste, doar ca am avut eu asteptari prea mari.

Si pentru ca deja am exagerat cu povestile, cred ca e timpul sa ma opresc si sa va spun somn usor :)
Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii