NOTD: Flormar Supershine U12

18 noiembrie

Vreau sa va anunt ca unghiile au inceput sa isi mai revina. Inca mai arata rau, dar fata de acum doua saptamani se exfoliaza mai greu si nu mai sunt nevoita sa le tai chiar atat de scurte. Sper ca aceasta faza sa ma tina suficient de mult incat sa reusesc sa le mai cresc un pic. N-am mai avut unghii de lungime medie de jumatate de an :(

Manichiura de astazi a fost facuta cu Flormar Supershine Miracle Colors U12. Am vazut culoarea pe blogul Andreei si am spus ca trebuie sa o am. Asa ca la urmatoarea vizita in AFI am vizitat standul Flormar.


Seamana foarte mult cu una dintre ojele Orly pe care le detin, dar cum calitatea acestora este sub orice critica, nu le pot folosi. Zilele astea or sa ia drumul gunoiului.


Culoarea este superba si potrivita pentru toamna, am facut un close-up ca sa va convingeti. Am aplicat-o in doua straturi.


Din punct de vedere calitate nu am ce-i reprosa. A rezistat foarte bine pe unghii cateva zile bune, iar spre final nu a sarit, ci a inceput sa se decoloreze la varfuri. Sunt foarte incantata de ea.


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii