NOTD: MUA Nail Constellation Scorpio

26 noiembrie

Va povesteam aici despre bunatatile cumparate de la MUA. Inca de cand a aparut, mi-am dorit sa incerc gama Nail Constellation, mai ales ca am tot vazut pe YouTube si blogurile din afara manichiura "caviar nails". Deci cum am primit-o, am si incercat-o. Eu am varianta Scorpio, insa trebuie sa va marturisesc ca Gemini este pe drum :)


Dupa cum ziceam, mi-am facut manichiura in aceeasi seara in care am primit comanda, dar nu am putut sa postez poze. Desi am ales sa aplic bilutele doar pe inelar si desi seara aratau exceptional, peste noapte o parte dintre ele au disparut in neant sau, mai exact, printre cearceafurile mele...


Prin urmare, daca va doriti sa atrageti atentia, iar unghiile sa arate impecabil, sugestia mea este sa va ocupati de ele in dimineata respectivei zile, nu cu o seara inainte. Aici intervine problema mea: nu reusesc sa ma trezesc cu 20 de minute mai devreme ca sa fac asta, asa ca la a doua incercare am reusit sa stric tot, din graba. Dar aseara am avut o sclipire de geniu, asa ca mi-am facut unghiile in mod normal folosind o oja nude Essence (prezentata aici), iar dimineata am aplicat un top coat pe inelar si am presat bilutele.


Vreau sa va spun ca am atras atentia tuturor, cred ca in mare parte si datorita contrastului oja nude-Nail Constellation. Multe colege mi-au admirat manichiura si m-au intrebat cum am facut-o :) Acum bilutele au cazut de la extremitati (laterale si varf), dar tot au ramas suficiente ca sa pastrez aceasta manichiura si maine. Dupa aceea nu am de ales si trebuie sa o schimb.


In legatura cu ambalajul, bilutele vin intr-o sticla din plastic care are un fel de pipeta. Capacul poate fi scos astfel incat sa puteti sa recuperati ceea ce e in exces. Insa mie mi se pare ca respectivul aplicator nu este ok deloc, deoarece sticluta trebuie agitata de nenumarate ori pentru ca sa cada cantitatea suficienta, iar top coatul incepe sa se usuce. Asa ca scot capacul din prima astfel incat cad suficiente bile care sa acopere unghia.

Per total sunt tare multumita de noua mea achizitie, mai ales ca a fost doar 2 lire (dupa aplicarea reducerii de 35%). In mod normal pretul e 3 lire, dar tot cred ca este unul decent. Voua cum vi se pare?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii