Preferatele lunii octombrie

01 noiembrie

Domnule Noiembrie, am rugamintea sa fii dragut si cuminte si sa nu ne ametesti cu friguri si ploi. Noua ne place vremea blanda, in care soarele ne incalzeste, chiar daca vantul se incapataneaza sa adie cam rece. Uite, domnul Octombrie
s-a comportat exemplar in mare parte, desi s-a cam dezis de noi spre sfarsit....

Acum ca m-am asigurat ca luna noiembrie nu o sa ne faca probleme, e timpul sa va arat preferatele lunii octombrie:


- untul de corp Vanille crème brȗlée de la Sephora care e hidratant si miroase minunat. Ce nevoie mai am de lumanari parfumate cand eu insami miros ca o prajitura ambulanta :D
- scrubul de la Sabon - Patchouli Levender Vanilla care ma incanta olfactiv de fiecare data cand il folosesc. Ca sa nu mai spun ca functioneaza de minune.
- masca de par Avon Planet Spa. Din pacate mai am doar pentru doua aplicari. Sper sa o gasesc la oferta pe viitor.


- Uleiul de baie de la Manufaktura. Miroase foarte bine... Revin cat de curand cu un review.


- crema de fata Beautiful Skin Boots No7.


- NAKED de la Urban Decay - chiar nu mai are nevoie de prezentare :)
- primerul Urban Decay este foarte bun si chiar functioneaza pentru mine. Machiajul ramane neatins de dimineata pana seara.
- paleta MUA Heaven and Earth. O am de la inceputul anului, dar pana acum nu m-am atins de ea. Si iata ca a fost nevoie sa vina luna octombrie ca sa imi dau seama ca este minunata.


- Jumbo pencil de la NYX (nuanta Gold) - il folosesc ca baza astfel incat marourile sa se vada mai bine si mai pigmentate.


- despre fondul de ten Healthy Mix de la Bourjois v-am povestit aici.
- iar despre corectorul de la Maybelline - Affinitone am scris aici.


- am descoperit recent un ruj de la Avon in nuanta Pink Peach.


Cam astea au fost. Voi ce ati incercat nou si bun luna care tocmai a trecut?

Va pup!

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Mmmmmmm.... cat de bine miroase aceasta postare!!! Sunt toate pe gustul meu! Si iar mi-am amintit ca inca nu am paleta naked... :( . Kisses
    http://giamakeup.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere