Review: Concealer Collection 2000

25 noiembrie

Planuiesc de multa vreme sa scriu despre acest anticearcan, dar iata ca a trecut mai mult de jumatate de an de cand il am si tot nu am apucat. Am achizitionat Lasting Perfection Concealer Collection 2000 (pfff...spuneti asta repede de 10 ori :D) din UK, prin intermediul unei persoane extrem de dragute. Eram foarte curioasa sa il incerc, mai ales dupa ce am vizionat cateva tutoriale ale fetelor de la Pixiwoo care il laudau indelung. Ieftin si bun, cam asa il caracterizeaza lumea.


Dar sa incepem cu inceputul. Etichetele nu au fost de o calitate nu prea buna, tinand cont ca dupa cateva folosiri s-au sters de tot. Ambalajul in sine seama foarte mult cu concealerul de la Maybelline (review aici). Buretelul faciliteaza aplicarea produsului si mi se pare ca a rezistat foarte bine pana acum. Nu mi se pare ca a suferit modificari sau s-a modificat in timp.


Ca si consistenta este destul de dens, cam prea mult pentru gustul meu. Folosit in zona ochilor, scoate in evidenta ridurile fine, deoarece se fixeaza in ele. In plus, am observat ca parca are o tendinta de a usca un pic pielea. Deoarce pielea mea de sub ochi este un pic mai ciudata, e posibil sa aiba acest efect doar in cazul meu, nu pot zice ca este ceva general.


Un mare mare plus este acoperirea. Poate camufla cu usurinta anumite imperfectiuni ale pieleii. Aplicat intr-un singur strat a redus destul de bine culoarea alunitei mele care, de altfel, este un maro extrem de inchis (nu m-am gandit sa o pozez si inainte, din pacate). In doua straturi o neutralizeaza si mai bine. Eu am nuanta "light", dar cred ca cel mai bine s-ar fi potrivit "medium". Parca acum este o idee prea deschisa.


As putea spune ca Lasting Perfection Concealer este un produs bun, dar care nu se potriveste, cel putin pentru mine, in zona ochilor. Deoarece nu sufar de cearcane foarte evidente, ma inteleg mult mai bine cu Maybelline Affinitone care are un finish mai natural si este un produs mai light. Il mai folosesc din cand in cand atunci cand am pierdut o noapte si a doua zi trebuie sa nu se prea observe, dar nu imi place sa il utilizez zilnic. Insa, in ceea ce priveste cosurilor sau alte semne de acest gen, recomand cu incredere Collection 2000. Le acopera cu succes si, in plus, este si foarte rezistent, astfel ca nu dispare dupa doar 3-4 ore de la aplicare.

Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii