Review: No7 Beautiful Skin BB Cream

07 noiembrie

Anul acesta a fost o nebunie totala cu BB Creams. O multime de firme au luat exemplu de la brandurile asiatice si au venit in intampinarea cererii de pe piata. Eu am avut ocazia sa incerc No7 Beautiful Skin BB Cream. Folosesc acest produs de mai mult de o luna si pot zice ca mi-am format o parere destul de clara despre el.


Acest BB Cream exista in doua nuante: light si medium si pentru mai multe tipuri de ten: Normal/Oily, Normal/Dry, Dry/Very Dry. Eu am prima varianta desi acum, dupa ce am avut ocazia sa il folosesc o perioada, cred ca mi s-ar fi potrivit cel mai bine Normal/Dry. Un mare plus, din punctul meu de vedere, este faptul ca are SPF 15 si UVA 5*. Fiind mai lenesa din fire, nu mai trebuie sa ma chinui cu crema de protectie solara, mai ales ca a venit toamna iar timpul petrecut afara se reduce la drumul pana la metrou si inapoi.


Ambalajul mi se pare foarte practic si usor de folosit fiind sub forma de tub. Inainte de folosire trebuie agitat, lucru pe care eu mi-l aduc aminte doar in ultima clipa. Textura este una cremoasa, fiind extrem de apropiata de cea a unui fond de ten obisnuit, ba chiar mai consistenta, as spune.


Se aplica cu usurinta (eu folosesc mainile), iar finish-ul este unul natural. Acoperirea este mica aplicat intr-un singur strat si medie daca il folositi in doua straturi. Nuanta mea e medium si mi se pare ca se potriveste la fix. As spune ca "incalzeste" un pic tenul, fara insa a-l inchide la culoare. Iar imediat dupa folosire pielea are un glow sanatos, care din pacate dispare destul de repede, cand produsul "se aseaza" pe piele.



In ceea ce priveste rezistenta pe piele, as spune ca este medie. Cam dupa 6 ore am impresia ca are tendinta sa inceapa sa dispara din zona nasului si a fruntii, poate si din cauza ca este vorba de zona T, mai uleioasa decat restul fetei. Un minus este rezistenta la transfer. Am observat ca se ia pe dispalyul telefonului.

Un mic rezumat:
+ SPF 15 si UVA 5*, ambalaj practic, textura cremoasa, acoperire mica spre medie, finish natural, pentru mai multe tipuri de piele.
- doar doua nuante, rezistenta mica la transfer.

Voi ce BB Cream-uri folositi si cum vi se par? Sunt mai bune decat un fond de ten?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii