Cadouri, cadouri, cadouri

28 decembrie

Si iata ca a mai trecut un Craciun si ne pregatim deja de Anul Nou. N-am mai dat niciun semn de viata pentru ca am facut ceva extrem de important, am stat degeaba, uite asa, picior peste picior, cu burta la bec (soare nu prea avem). Ahh si ce bine a fost! Sper sa imi incarc bateriile ca sa pot sa dau piept cu 2013 si cu reinceperea serviciului.
Ei, si cum stateam eu ca un belfer, m-am gandit sa va arat ce am mai achizitionat sau primit drept cadouri de Craciun. Mai intai o sa incep cu cele primite, iar apoi cu cele finantate. Asta inseamna ca in loc de cadou am primit bani pe care i-am "transformat" cum am crezut eu de cuviinta. Am adaugat, de dragul pozei, si cateva ramasite ale dulciurilor care s-au aflat sub brad. Restul cred ca banuiti unde se afla - in burta mea :D


Cel mai frumos, mai nemaipomenit si mai tare cadou care m-a luat complet prin surprindere a avut un ambalaj tare frumos, ca in filme. Si aceasta cutie roz a adapostit cea mai frumoasa, mai nemaipomenita si mai tare geaca de piele. Mosule, esti cel mai bun :)


Pentru ca sunt mare fan J.R.R. Tolkien si am fost cuminte tot anul, am primit doua dintre cartile pe care nu apucasem sa le citesc - "Povesti neterminate" si "Silmarillion".


Si pentru ca Mosu' stie ca imi place tot ceea ce tine de ingrijire personala, mi-a trimis si un set complet de baie, un sampon si un sapun exfoliant.



In ceea ce priveste achizitiile personale, cu finanatare externa, pot zice ca m-am cam rasfatat:


Cu paleta Naked 2 am avut ceva emotii. Am comandat-o de pe beautybay.com. Pana acum n-am avut deloc probleme cu acest site dar, de aceasta data, pachetul a ajuns abia dupa o luna. In plus, ma asteptam sa am si niste mostre in el, deoarece am optat pentru "premium order", dar se pare ca au uitat de ele. Le-am dat un mail sa vedem daca se rezolva ceva.


De cand am vazut filmuletul Lisei Eldridge cu cadourile de Craciun am intrat in fibrilatii. De multa vreme poftisem la niste produse Sopa&Glory, iar cand am auzit ca au scos o editie travel size cu doar 10 lire va dati seama ce furtuna a fost in sufletul meu :)) Dar uite ca am avut noroc si am putut ruga o prietena care tocmai vizita Londra sa imi faca un maaare serviciu si sa ma ajute cu aceasta umila dorinta. Si uite asa sunt mandra posesoare a mini-setului.

Cam astea au fost toate. Mai urmeaza ca tot cu fonduri externe sa imi achizitionez si o pereche de ochelari de casa. Nu e tocmai ceea ce imi imaginam ca si cadou de Craciun, dar ultima pereche si-a dat sufletul intr-un accident nefericit. Si mai astept o surpriza de la sora mea. Abia la sfarsitul lui ianuarie voi afla ce contine cadoul ei. Mor de nerabdare, dar rezist pe baricade!

Voi ce minunatii ati primit in acest an?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii