NOTD: China Glaze 1001 Twinkle Lights

14 decembrie

Am zis acum ceva vreme ca o sa ma potolesc cu ojele si n-o sa le mai cumpar. Aham! Fix asta n-am facut. Am dat tarcoale setului Seasonal Sparkles o saptamana. Nu mai incercasem ojele China Glaze si eram tare curioasa. Evident, nu m-am putut abtine, dar nu regret deloc :) Pot spune ca sunt destul de impresionata de calitatea lor.

Azi vreau sa va arat 1001 Twinkle Lights, o oja cu sclipici perfecta pe timp de iarna.


Inca din sticluta promitea sa atraga atentia.


Am aplicat trei straturi ca sa obtin manichiura de mai jos. Chiar si asa, s-a uscat incredibil de repede.





Cum vi se pare? Mie imi place foarte tare, desi ma gandesc cu groaza la momentul in care va trebui sa o curat de pe unghii :))

Va pup!

Click pe poze pentru a le mari.

You Might Also Like

0 comentarii