Review: masca de par Avon Planet Spa

21 decembrie

Cred ca v-am innebunit cu masca de par de la Avon din gama Planet Spa - Mediterranean olive oil conditioning hair mask. S-a regasit in multe dintre postarile "favoritele lunii" si pot spune ca este pe locul doi in preferintele mele, dupa Macadamia pe care am prezentat-o aici.


Uleiul de masline este "faimos" pentru efectele benefice pe care le poate avea asupra parului si probabil, de aceea, ma inteleg atat de bine cu aceasta masca. Pretul intreg este maricel, cred ca vreo 42 de ron, dar mai mereu se gaseste la oferta, asa ca eu am cumparat-o cu maxim 25 de ron. Si ca sa va conving ca imi place cu adevarat, va marturisesc ca sunt deja la a treia cutie. Cantitatea uneia este de 200 ml.


In calatoria mea prin blogosfera, am observat ca  acest produs este destul de controversat si nu prieste tuturor. De aceea, cred ca e nevoie sa va spun cam ce tip de par am eu. Parul meu este foarte moale, cu fir subtire de tot. E atat de subtire, incat se innoada fara nicio problema la 5 minute dupa ce l-am pieptanat. Tot din aceasta cauza este lipsit cu desavarsire de volum. Ca forma, este aprope drept, desi, ocazional, poate fi usor wavy pe la varfuri. De asemenea, desi nu ma vopsesc integral, am numeroase suvite blonde.


Ce imi place la aceasta masca este faptul ca, dupa ce o folosesc, parul are un pic mai mult volum. Parca are alta "prestanta", sta mai bine, mai umflat, nu mai este atat de pisicos :) De asemenea, se vede ca a fost bine hidratat si pare sanatos si proaspat. Ca si consistena, masca este destul de light, dar nu am nevoie de o cantitate mare ca sa acopar tot parul (avantajul de a avea 3 fire in cap :|). Are un miros discret, destul de placut, dar nu pot zice ca ma omor dupa el (cel putin comparativ cu masca Macadamia). Eu o las sa actioneze in jur de 10 minute, desi timpul recomandat este de 3-5 minute. O folosesc cam de 2-3 ori pe saptamana si nu mi se pare ca ingrasa parul, asa cum se intample cu alte produse de acest fel, poate si pentru ca evit sa o aplic la radacina.


Din punctul meu de vedere este un produs foarte bun, potrivit tipului meu de par. De asemenea, imi place si pretul mititel :) Desi nu sunt un mare fan al brandului Avon, trebuie sa spun ca imi place gama Planet Spa. Printre preferate se regasesc si doua creme de corp pe care vi le voi prezenta cat de curand :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii