NOTD: The Greenest Green

21 ianuarie

Aseara m-a apucat un chef nebun sa imi fac manichiura :D Si cum rar am asemenea accese, m-am pus pe treaba.


Produsele folosite: China Glaze Holly-day (1004), sclipici no name, top coat de la Flormar.


Am aplicat oja China Glaze intr-un singur strat si, inainte sa se usuce, am presarat sclipiciul verde si am presat usor. Dupa 5-7 minute am folosit si toap coat-ul Quick Dry. Desi glitterul este tot verde si nu formeaza un contrast puternic, mie imi place ce as iesit :)


Si la lumina artificiala:


Un singur lucru ma supara, insa. Chiar si dupa aplicarea top coat-ului, tot simt sclipiciul usor grunjos pe unghii. Iar cum eu sunt o persoana careia i se face frig daca atinge anumite materiale (stiu, stiu, extrem de ciudat), mereu am o senzatie suspecta de fiecare data cand ating unghiile de haine/cearceaf.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii