Preferatele anului 2012

07 ianuarie

M-am gandit si m-am razgandit daca sa fac sau nu preferatele anului 2012. Mare parte dintre ele se gasesc si in preferatele lunii decembrie dar, in cele din urma, am zis ca nu strica sa mai insir o data produsele folosite cel mai des in anul care a trecut. 2012 a fost deosebit deoarece in februarie am inceput sa scriu pe acest blog. Odata prima postare publicata, nimic nu m-a mai oprit :D Ma laud deja cu 150 de postari si sper ca anul asta sa mai fac cel putin pe atat.

O sa incerc sa fiu cat mai ordonata si succinta. Am incercat cateva creme de fata de zi in acest an. Mi-au placut mai multe, dar preferata preferatelor este Dior Hydra Life.


In ceea ce priveste crema de seara, ma tot intorc la Olay total effects 7. Desi am incercat si produse mai scumpe, mi se pare ca tenul meu e fericit cu cea de la Olay.


Pot spune ca am experimentat si cu cateva creme de ochi in 2012. Cea mai buna mi s-a parut Advanced Night Repair Eye de la Estée Lauder. 


In ceea ce priveste curatarea fetei, m-am atasat de cleanserul de la Yes to Carrots (prezentat aici) si de Bioderma Sensibio.



La un moment dat eram o maniaca a mastilor, mai ales cele homemade. Nu stiu de ce, dar aceasta pasiune a trecut, ceea ce nu este tocmai un lucru bun. Totusi, in 2012 am descoperit o masca hidratanta exceptionala. Momentan nu se mai gaseste in magazine, dar am inteles ca va reaparea candva in februarie sau martie. Este vorba de No7 Heavenly Hydration Moisture Mask.


In timpul iernii mi se usuca destul de tare mainile. Cea mai buna descoperire a fost crema de maini de la Yves Rocher, cea cu arnica bio. Miroase demential si intra foarte repede in piele.


Am dat lovitura cand am cumparat Macadamia Deep Repair Mask. Cu siguranta merita investitia! V-am povestit aici despre ea.


Cel mai bun scrub incercat de mine este cel de la Sabon. La inceput m-a cucerit cel de Iasomie, dar intre timp pe primul loc a ajuns Patchouli Levender Vanilla.


La creme de corp nu stau rau deloc, am o intreaga colectie. Mi-a fost tare greu sa aleg o preferata dar in cele din urma m-am oprit asupra untului vanille crème brȗlée de la Sephora. Review aici.


Am un obicei prost de a-mi roade buzele, cred ca v-am povestit de cateva ori. Blasamul de buze de la Nivea nu m-a scapat de asta (nimic nu cred ca reuseste), insa mi-a hidratat buzele de cate ori am avut nevoie si, in plus, le-a conferit o nuanta roze foarte naturala si placuta. Mai multe aici.


In ceea ce priveste machiajul, pot spune ca 2012 a fost anul au naturel :) Fondul de ten preferat este Bourjois Healthy Mix, tocmai pentru ca are un finish natural. Prezentat aici.


Corectorul Maybelline Affinitone imi place exact din acelasi motiv. Este light, dar acopera cearcanele exact cat am nevoie. Aici puteti citi mai multe. 


Rimelul preferat a fost fara drept de apel Lancôme Hypnôse Drama. V-am povestit mai multe aici.


Am ramas surprinsa de intensitatea tusului 24/7 de la Urban Decay. In plus, este si foarte rezistent (review). Pacat ca se termina foarte curand. 


In ultima vreme am descoperit mai multe blushuri care imi plac destul de mult, dar premiul intai merge la NYX Tea Rose (blush crema).


Preferata preferatelor este paleta de machiaj Naked de la Urban Decay. Daca aveti in plan sa o cumparati, va rog nu ezitati. Este foarte folositoare si de calitate.


Am o multime de pensule, dar jumatate de ele stau linistite in casuta lor. Cele mai solicitate, folosite zilnic, le puteti vedea mai jos. Scuzati faptul ca nu sunt foarte curate, dar le-am folosit in aceasta dimineata :) E vorba de Sigma F40, Sigma P80, Sigma F25, Sigma E40, Urban Decay (cea din paleta Naked) si cea angled de la ecotools. Ma gandesc sa revin cu o postare completa cu toate pensulele din colectia mea.


M-am gandit multa vreme daca sa introduc in top si un ruj, dar am decis ca nu. Am folosit multe rujuri, insa nu pot spune despre unul ca este preferatul suprem.

Sper ca v-a fost folositoare aceasta postare. Urmeaza cat de curand sa fac reviewuri la cele cateva produse care inca n-au fost analizate in detaliu pana acum. Mi-ar placea sa imi spuneti care a fost cel mai bun produs folosit de voi in 2012 ca sa stiu ce achizitii sa pregatesc pentru viitor :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii