Rutina mea de ingrijire a corpului

29 ianuarie

Desi ma bateam in piept (metaforic vorbind), ca voi reveni cu partea a doua a postarii de aici, iata ca abia azi am avut un pic de timp liber ca sa continui cu rutina mea de ingrijre a corpului. Am avut niste zile foarte obositoare, deoarece se intampla diverse schimbari la serviciu, lucru care ma solicita la maxim.

In ceea ce priveste ingrijirea corpului, pot spune ca sunt destul de atenta si urmez toti pasii de mai jos. Totusi, foarte rar, am cate o "cadere" deoarece sunt obosita cronic si nu am chef sa ma mai dau cu niciunele, limitandu-ma doar la ingrijirea fetei si gatului. Dar, asa cum spuneam, asta se intampla o data la cateva luni.


In primul rand si cel mai important mi se pare hidratarea pielii, mai ales a picioarelor, deoarece pielea de acolo are tendinta sa se usuce. Cand eram mai mica si nu eram atat de prietena cu cremele de corp, aveam zone foarte mari in care pielea avea aspect prafos, ba uneori chiar solzos. Deoarece de aproximativ doi ani mi-am format o oarecare rutina, pot spune ca nu am mai avut asemenea probleme. Evident ca mai sunt perioade in care simt o usoara deshidratare, dar nimic grav si care sa nu se poata repara cu o crema cu adevarat buna.

Preferatele mele din acest moment sunt cremele de la Avon - Planet Spa indugence body sufflé si Planet Spa mediterranean olive oil whipped body cream - si untul vanille crème brȗlée de la Sephora. Le alternez in fiecare seara, astfel ca nu ma plictisesc de miros si nici de consistenta.
Un nou venit in rutina este gelul anticelulitic Supliform. Eu folosesc borcanul de 500 ml, dar nu se prea incadra in poza :D Nu va pot spune inca o parere exacta, deoarece il folosesc de prea putin timp, dar am observat ca pielea din zona pulpitelor este mai fina la atingere. Revin cu un review imediat ce ma lamuresc.


Chiar daca hidratez pielea, din cand in cand, ca si in cazul fetei, este nevoie de o exfoliere. Indicat ar fi cam de doua ori pe saptamana, in timpul dusului. Eu cam trisez si folosesc scrubul de la Sabon doar o singura data de lene, evident. Oricum, cel cu Patchuli Lavender Vanilla miroase demential.


Multa lume uita de ingrijirea calcaielor. Si eu m-am numarat printre aceste persoane pana acum cateva luni, dar m-am decis sa schimb situatia. Asa ca mi-am achizitionat un set de la Avon Foot works compus dintr-un scrub, crema si inca o solutie pentru picioare obosite. Pe aceasta din urma n-am folosit-o niciodata, insa pe primele doua da. Crema de picioare o aplic cam de 2 ori pe saptamana (desi ar trebui zilnic), iar scrubul o data pe saptamana sau mai rar (o scapare pe care sper sa o corectez in viitor).


Cred ca pot spune ca am devenit o maniaca a cremelor de maini. Din poza lipseste cea care sta la birou, de la Yves Rocher (preferata mea chiar). Practic, seara folosesc crema de la Cosmetic Plant, dimineata una din cremele Avojuice de la O.P.I, iar la birou pe cea cu arnica de care va povesteam.
Sunt tare bucuroasa ca m-am obisnuit asa, dupa ani intregi in care neglijam total mainile. Ceea ce am nevoie acum este de o solutie pentru cuticule. Acestea sunt foarte uscate si se exfoliaza. Daca gasesc produsul minune si pentru asta, va anunt.

Cam asta a fost rutina mea de ingrijire a corpului. Daca aveti intrebari, le astept la sectiunea comentarii ;)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii