Un pic de shopping nu strica niciodata....

06 ianuarie

Am fost ieri prin magazine si am descoperit ca in acest an chiar sunt reduceri bunicele si consistente, cam de 50%. Stiu ca peste o saptamana probabil vor intra cele de 70%, dar eu am mereu ghinionul sa nu gasesc masuri. Asa ca am profitat la maxim, mai ales ca nu mai fusesem la o sesiune serioasa de shopping de multa vreme. M-am gandit sa va arat repejor ce am luat ca, in cazul in care va place ceva, sa reusiti sa le mai gasiti in magazine.
Incep cu doua mici achizitii decorative. De la Bonsai am luat o lumanare foarte frumoasa, care era redusa 50%. Mi se pare foarte chic si pe stilul meu :D


La bam boo aveau reduceri tot de 50% la toate chestiile de Craciun. Nu m-am putut abtine si am achizitionat 8 globuri foarte frumoase, transparente, dar cu puf in interior. Or sa arate foarte frumos  in bradul de anul viitor. Cele doua seturi au costat 25 de lei impreuna.


De la standul Pastel am cumparat un tratament pentru unghii, cel cu claciu, la recomandarea Katynei. Am unghiile praf de doua saptamani, trebuie sa le tai din doua in doua zile, altfel se rup si se agata in orice. Pretul este de 15 lei.


In materie de haine mi-am luat cate putin din toate :D La Bershka m-am agatat de o curea frumoasa, bordeaux, redusa la 15 ron.


La H&M am pus ochii pe o rochita cu paiete, redusa la 60 de lei. Sincer, nu stiu cand o sa o port, dar m-am gandit ca s-ar potrivi de minune cu o geaca de piele si ghete.



La Zara mi-am incantat ochii cu numeroase frumuseti. Intr-un final am plecat acasa cu o rochita care a costat 99 de lei. Am mai vazut una rosie tare draguta, dar mi s-a parut ca era croita un pic aiurea in partea de jos.


Perechea asta de pantofi o ochisem intr-un Zara la Roma, cand am fost in concediu. Pana la urma mi-am luat alta pereche. Ieri i-am descoperit la reducere si n-am mai rezistat. Acasa am vazut ca sunt made in Romania :)



La Stradivarius mi s-au parut cele mai bune reduceri. Am vazut bluze si cu 30 de lei, asa cum nu mai gasesti nici macar pe la magazinele de cartier. Geanta de mai jos mi-a atras atentia pe negru, acum o luna-doua, dar nu am cumparat-o. Pentru ca nu am mai gasit-o pe aceasta culoare, am luat-o pe maro. Mi se pare foarte draguta. Pentru cele interesate, exista si pe rosu. pretul este de 69 de lei, redusa de la 99 de lei.


N-am putut rezista unei bluze foarte fine (45 de lei). E cam transparenta, dar cred ca ma descurc cu ea la vara sau acum, pe sub un sacou :D


Intr-un final am decis sa probez si o pereche de pantaloni scurti din imitatie de piele. M-a atras foarte mult culoarea. Nu prea obisnuiesc sa port chestii scurte vara, dar am zis sa vad cum stau pe mine, convinsa fiind ca nu o sa fiu prea multumita. Pana la urma am plecat cu ei acasa. Cred ca or sa fie foarte folositori in concediu, cu o camasa sau o bluza lejera si balerini :D


Acestea au fost achizitiile de ieri. Mi-as mai fi dorit eu cateva chestii dar am decis sa le las pe alta data.

Si inainte de incheiere, vreau sa va povestesc patania cu geca de piele de aici. Cea primita, masura S, ma strangea un pic in locurile esentiale, asa ca am decis sa o schimb cu un M. Asa ca saptamana trecuta am fost in Unirea si am probat un M care imi era mare. Pana la urma am decis sa pastrez S-ul, poate poate se lasa. Dar dupa ce m-am sfatuit cu mai multa lume, mi-am dat seama ca nu am sanse asa ca ieri am luat geaca cu mine la Afi, ca sa vedem ce se poate face. Ajunsa in magazin, am decis sa mai probez inca o data un M. Supriza, acesta imi venea perfect, fix numarul meu. Deoarece geaca avea un defect, am rugat sa mi se aduca alta. Si ce sa vezi, asta, desi tot M, imi era mare, la fel ca cea din Unirea. Pana la urma am probat PATRU geci M dintre care doua mi-au venit bine si doua mi-au fost mari. Mi se pare incredibil asa ceva, mai ales ca vorbim de o firma ok si de un produs nu tocmai ieftin. Cred ca de fapt au avut probleme cu etichetarea asa ca banuiala mea este ca S-ul era de fapt XS, cele doua M-uri mici erau de fapt S, iar M-urile mari erau chiar M-uri :)) M-am gandit sa va spun despre asta ca sa fiti atente in cazul in care patiti ceva asemanator. Mai bine probabati doua-trei produse aceeasi marime ca sa nu aveti surprize. Oricum, sunt fericita ca m-am gandit sa imi  mai incerc sansa si la Afi si pana la urma mi-am gasit masura potrivita.

Voi v-ati luat ceva in perioada asta?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii