I O•P•I you ♥

10 februarie

Doamnelor, voi sarbatoriti Sfantul Valentin? Eu nu pot spune ca sunt un mare fan, dar cum sa refuz o ocazia in care sa primesc flori si sa merg la un restaurant dragut? :) Asa ca o sa ma imbrac frumos si o sa ma bucur de o seara romantica cu domnul Très Chic.
Las outfit-ul la inspiratia de moment, dar m-am pregatit deja cu manichiura. 

OPI Sfantul Valentin

Am folosit doua culori foarte frumoase, nuante de rosu de la O•P•I. Pentru baza am ales "Red lights ahead...where?" care este un rosu corai care ma face sa ma gandesc instantaneu la vara, iar bulinele au fost facute cu "OPI red", un rosu bogat si puternic. In mijlocul punctuletelor am adaugat un pic de sclipici cu ajutorul varfului unui ac.

OPI red
OPI
red

Mi se pare ca este o manichiura tare draguta si vesela, care atrage atentia, fara a fi insa ostentativa. Daca va place si voua, va invit sa o votati si sa comentati aici pana pe data de 14 februarie (atentie, sunt doua pagini). La acelasi link puteti sa gasiti si alte manichiuri facute de doamne bloggerite extrem de talentate. Daca votati, aveti sansa sa castigati unul dintre cele 3 premii constand in doua oje O•P•I şi un hand&body lotion Avojuice (puteti citi un review aici).

Si ca sa va conving, va mai las cu cateva poze extra :D


Ojele au fost oferite de magazinul Top Line (Regina Maria nr 14).

Daca aveti intrebari, va raspund cu drag! 

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii