Inspiratie: bluze

25 februarie

Nu stiu daca v-am mai spus, dar eu sunt un mare fan Zara. Stiu ca de multe ori hainele de la ei eu un pret mult prea mare fata de ceea ce ofera, dar nu ma pot abtine sa nu suspin de fiecare data cand trec printr-unul dintre magazine. Mi se pare ca stilul lor se potriveste perfect cu stilul meu :) Si cum stateam eu pe canapea, m-a luat nostalgia si dorinta sa imi incant ochii, asa ca am intrat "putin" pe site-ul lor, ca sa ma pun la curent cu noutatile. M-am gandit sa va arat si voua cateva din bluzele care mi-au atras atentia.

Imi plac bluzele drapate, de genul celor doua de mai jos si tare as vrea sa probez una (aici si aici).


Combinatia material textil - piele mi se pare tare interesanta. Am deja de la ei un palton cu maneci de piele si imi place tare mult. Aici.


Am observat ca am facut o pasiune pentru bluzele albe. Am destule, dar nu ma pot opri. Cea de mai jos mi se pare perfecta, finuta, eleganta si extrem de feminina. Aici.


 Tot o bluza alba (evident), dar de aceasta data cu un detaliu in zona gulerului. Simplu, dar de efect. Aici.


Si inca una alba, "asezonata" cu dungi negre. Mi se pare ca are un efect optic de alungire. Aici.


Chiar daca am zis ca va povestesc doar despre bluze, nu am putut sa nu va arat si perechea aceasta de pantofi. Ma pregatesc sa o probez la prima vizita in magazin :D

 Mai jos am gasit si cateva variante mai ieftine care mi-au atras atentia.

De la H&M am ochit o camasa de blugi, desi mai am deja doua bucati. Mi se pare o piesa de imbracaminte versatila. Aici.

 Bluza de mai jos se afla deja in sifonierul meu :D E taaare draguta. Aici.


Tot la capitolul camasi mi-au cazut ochii si pe cea de mai jos. Are o culoare frumoasa, iar dungile roz o fac si mai simpatica. Aici.


Site-ul celor de la Stradivarius este destul de sarac in bluze, dar cred ca in magazin se gasesc o multime de modele. Aici.


Si de la Bershka mi-au placut aceasta si aceasta.



Si ca sa incheiem apoteotic, bluza de mai jos este de pe asos.com si are o culoare minunata. Cred ca ar fi perfecta pentru o seara in oras. Aici.


Sper ca v-au placut sugestiile mele.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii