Review: Estée Lauder - ruj Pure Color

06 februarie

Printre preferatele lunii ianuarie s-a numarat si rujul Pure Color de la Estée Lauder, in nuanta Candy Shimmer. L-am primit acum mai multa vreme cu ocazia unei promotii de la Sephora, dar a stat singur si trist cateva luni bune.


In vara l-am regasit cu placere si l-am folosit impreuna cu un machiaj minimal al ochilor. Desi nu cred ca imi sta bine cu rozuri mai tari, acest ruj este o exceptie. Mi se pare ca folosit atunci cand trebuie da impresia de prospetime, creand un look fresh si tineresc. Totusi, trebuie sa ma feresc de el atunci cand sunt foarte obosita, deoarece am impresia ca accentueaza defectele scotand in evidenta tenul tern.

review

Odata cu venirea toamnei iar l-am lasat in sertar, ca sa il descopar din nou la inceputul anului.


Culoarea este vibranta, tinereasca, iar finisul este usor satinat. Daca stau sa il compar cu alte rujuri din colectia mea, mi se pare ca hidrateaza destul de bine buzele, dar nimic iesit din comun. Din pacate la capitolul rezistenta nu exceleaza si dispare destul de repede de pe buze.

Candy Shimmer

Asa arata aplicat pe buze.


In concluzie, este un ruj dragut, cu o culoare frumusica. Mi se pare ca este de efect si atrage atentia intr-un mod placut, fara a rani retina. Este perfect pentru zi. Sunt sigura ca la vara o sa incep sa il folosesc intens. Nu stiu de ce, dar il asociez cu vreme calda si frumoasa.

Daca aveti intrebari, va raspund cu placere.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii