Comanda iherb

21 martie

Am recidivat! Nu mi-am luat foarte multe lucruri, dar cred ca am "atins" ce era mai important. As mai fi poftit la una alta, dar din cauza restrictiei de greutate (ca sa ma incadrez in cei 6$) am zis ca o las pe alta data => un motiv pentru o noua comanda :D


Despre pensulele Real Techniques am auzit atatea. Ba chiar le-am avut si la un giveaway pe blog. Totusi, am vrut sa fiu fata cuminte si sa nu le cumpar, deoarece oricum am un intreg set Sigma. Ei bine, n-am mai rezistat si mi-am luat Core Collection. Le-am testat pe prima si pe ultima si imi plac foarte mult.


Ulei de cocos am mai avut de la Akoma, dar l-am cam uitat in frigider si a expirat. Deoarece din cand in cand simt nevoia sa imi fac o masca hranitoare pentru par, am decis sa il cumpar din nou. Am mers pe varianta fara miros de la Now Solutions


Pe blogul Adianei am citit de bine despre spray-ul cu protectie solara Kiss my face, asa ca l-am adaugat repede in cos.


Deoarece tusul meu preferat si-a gasit sfarsitul, a trebuit sa il inlocuiesc. Am auzit review-uri bune despre Eye Booster de la Physicians Formula si m-am gandit sa il incerc.


In pachet am mai gasit si o acadea (care nu a mai supravietuit pana la sedinta foto) si o carpita de sters ochelarii.

Toate produsele au link catre site daca vreti sa cititi mai multe despre ele. In plus, cei de la iHerb mi-au alocat codul IHI531 pe care il puteti folosi la prima comanda de pe acest site. In cazul in care comanda are valoarea sub 40$ veti primi o reducere de 5$, iar daca depaseste suma de 40$, reducerea va fi de 10$.

Daca aveti intrebari, va raspund cu drag :)

Va pup!

Nu uitati sa va inscrieri la giveawayul aniversar, cu premii de la Sabon. AICI. Astazi este ultima zi!

You Might Also Like

0 comentarii