NOTD: Golden Rose Jolly Jewels 107

10 martie

Astazi am avut parte de o duminica lenesa, adica am vegetat tot timpul :D Acum incerc sa imi fac curaj sa imi pregatesc o baie. Totusi, inainte sa ma scufund in si mai multa lenevie (presarata din cand in cand cu cate o farfurie de mucenici), am vrut sa va arat o alta oja Jolly Jewels de la Golden Rose, mai exact nr 107. Este un albastru foarte frumos.

Imi place cum arata intr-un singur strat, este de efect.



In doua straturi, este perfecta.

Jolly Jewels

Jolly jewels


Golden Rose

Jolly Jewels

Singurul lucru negativ pe care l-as spune este faptul ca mi se pare ca sare destul de repede de pe unghii.

Cum vi se pare?

Va pup!

Nu uitati sa va inscrieri la giveawayul aniversar, cu premii de la Sabon. AICI.

You Might Also Like

0 comentarii