Preferatele lunii februarie

04 martie

Nu stiu de ce, dar luna februarie nu am facut mari descoperiri in materie de beauty. Astfel, lista mea de preferate este destul de golasa. Vorbesc, bineinteles, de produsele care nu se regasesc in rutina mea zilnica pentru fata si corp.


Din poza de grup lipseste crema de corp de la Sabon. Pe langa aceasta, mi-a luat si un unt de corp, dar parca varianta Sorbet imi place mai mult. Cred ca o sa revin cu o postare cu noile achizitii de la Sabon :D
Desi am o multitudine de creme de maini, luna aceasta m-am atasat de varianta cu Lavanda, de la Boots. Urmeaza un review cat de curand.


Despre blush-ul English Rose de la MUA v-am povestit aici. Am avut o pasiune pentru el, dar apoi a ramas uitat prin sertare, ba chiar a suferit si un mic accident. In luna februarie l-am redescoperit. Ignorati va rog ambalajul, acesta fiind un minus al produselor MUA. Dar la preturile foarte mici pe care le practica, nu cred ca ar trebui sa am mari pretentii.


Ma bucur tare mult ca am decis sa imi achizitionez fondul de ten de la Rimmel - Wake me up. Chiar imi place! Momentan am lasat Boujois Healthy mix deoparte si il folosesc pe cel de la Rimmel zilnic.


In materie de ingrijire a podoabei capilare, am folosit intens masca de par Sheer Blonde de la John Frieda si tratamentul  leave-in de la Joico (care confera protectie termica si ajuta la descurcarea parului).



Intr-un final vreau sa va arat si ojele preferate. Mai multe poze cu OPI Red puteti vedea aici. In ceea ce priveste Golden Rose Jolly Jewles 103, urmeaza sa fac un NOTD. Este pur si simplu superba.


Sper ca luna martie sa fie mai bogata in descoperiri :)

Va pup!

Nu uitati sa va inscrieri la giveawayul aniversar, cu premii de la Sabon. AICI.


You Might Also Like

0 comentarii