Despre customer care

08 aprilie

Recunosc ca sunt destul de pretentionasa cand vine vorba despre customer care. In tineretea mea am lucrat intr-un astfel de departament, asa ca stiu cum merg lucrurile. Stiu cat de greu este, dar totodata mi-a fost inoculat respectul pentru client si dorinta de a-l ajuta. De aceea, pun mare pret pe detaliile de acest fel. Nu pot exprima in cuvinte cat ma enerveaza angajatii neciopliti (mai ales chelnerii, ca tot am luat contact astazi cu unul de genul asta). De aceea, apreciez foarte mult un serviciu bun si o persoana care stie cum sa vorbeasca cu clientul, precum si brandurile care pun pret pe comunicare.


De ce va spun asta? Pentru ca zilele  am avut o surpriza foarte placuta din partea unui brand oricum drag mie. Va povesteam aici despre faptul ca nu sunt prea incantata de untul de corp achizitionat de la Sabon, mai ales din cauza texturii dubioase. Asa ca am decis sa le trimit un mesaj pe Facebook si sa ii intreb despre valabilitate si alte detalii. La inceput am fost dezamagita, deoarece a trecut o saptamana fara sa imi raspunda. Intre timp, am gasit si locul unde era trecuta data de expirare, candva in 2014. Cand ma asteptam mai putin, am primit si raspunsul lor. Se pare ca fusese o eroare a Facebook-ului si nu le aparuse mesajul. Au fost extrem de amabili si mi-au cerut detalii despre comanda, ca sa poata identifica stocul. Le-am spus ca intre timp am gasit faptul ca produsul nu este expirat, dar mi-am exprimat ingrijorarea cu privire la textura si i-am rugat sa imi confirme faptul ca este normal ca untul de corp sa fie mai uleios si cu granulatii.
Aici pot zice eu ca a fost momentul in care am simtit diferenta. Cei de la Sabon ar fi putut sa imi trimita un mesaj standard in care sa imi spuna ca untul de corp este in termen de valabilitate bla bla. Dar nu au facut asta, ba chiar m-au intrebat care este cel mai apropiat magazin in care mi-e usor sa ajung. M-au invitat sa merg cu produsul acolo, astfel incat sa poata fi verificat de catre un consilier de vanzari.
Asa ca sambata am ajuns in Afi. Mi s-a verificat numele si produsul. Concluzia a fost ca untul nu este ok, textura fiind mult prea granulata, asa ca s-au oferit sa il inlocuiasca, asta fara sa imi ceara factura sau alte detalii si sa trebuiasca sa completam sute de mii de hartii. Pentru ca varianta Tropic nu se mai afla pe stoc, am ales Vanilie Cocos, care miroase divin, parca si mai bine :D

Am vrut sa va povestesc experienta mea pentru ca am fost placut impresionata. Ceea ce in afara este perfect normal, la noi surprinde, fiind o practica rar intalnita, aceea de a respecta consumatorul.

Voi aveti astfel de experiente placute? Sau din contra?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii