eBay, my love!

02 aprilie

Treaba cu eBay sta cam asa: am perioade in care comand ca nebuna tot felul de prostii (a se citi chinezarii) si perioade in care uit de el si nu intru cu lunile. Ei bine, prin februarie am simtiti nevoia sa mai verific cum stau lucrurile mai acolo. Si in timp ce faceam asta, m-a strafulgerat gandul ca mi-ar trebui niste statement necklaces. Si m-am pus pe cautat. Am gasit multe pe placul meu, majoritatea in cadrul licitatiilor, asa ca am inceput sa licitez :) Pana la urma am castigat trei bucati si am decis sa ma opresc, deoarece nu puteam fi sigura de calitatea lor. De multe ori una este poza si altul este produsul primit.

Acum vreo doua saptamani au inceput sa curga avizele. Deoarece posta vamala nu este tocmai aproape, mi-am infranat curiozitatea si am asteptat sa se stranga toate, iar ieri m-am dus si le-am ridicat.

Preferatul meu!


Este bine lucrat si de efect. Imi place tare mult si azi n-am rezistat, asa ca la-m purtat deja :D Pretul, o gluma - 3.75$


Cea mai scumpa achizitie - 6.50$. Este frumusel, dar cam miroase a lipici :) Il voi tine pe balcon o zi-doua si sigur scap de problema.


"Perlele"sunt din plastic si sunt cusute pe un material usor mai rigid.


Cand am licitat, nu m-am gandit ca o sa mai castig unul tot pe alb. M-au cam ocolit restul culorilor. Pretul - 4.81$.


Imi place si acesta. Mi-ar fi placut ca cercurile de plastic sa fie decupate mai ingrijit, dar nu se observa asta decat daca te uiti cu foarte mare atentie si din apropiere.


Si la sfarsit, mi-am comandat iar un buretel pentru ballerina bun. Mai am vreo 3 acasa, dar mi se par cam maricele pentru tipul meu de par. Acesta a fost cea mai mica dimensiune gasita la seller. A costat o avere, 1.12$...


Cam astea au fost cumparaturile facute si va spun sincer ca nu sunt dezamagita deloc. Raportul calitate pret este foarte bun.

Voi comandati de pe eBay?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii