Preferatele lunii martie

04 aprilie

Sfarsitul lunii martie a fost foarte agitat pentru mine. Urmeaza sa fac niste schimbari majore despre care va voi povesti intr-o postare separata. Insa, in materie de make-up, lucrurile au fost linistite, fara evenimente notabile :)


Paleta NAKED 2 am compandat-o anul trecut, dar a ajuns anul asta, prin ianuarie. Fiind indragostita de NAKED 1, nu m-am atins de ea o luna intreaga, intr-o suprema incercare de a fi fidela. Pana la urma am inceput sa o folosesc si am descoperit ca imi place. Insa nu ma pot decide care e mai buna, cred ca totusi NAKED. De ametita ce sunt am uitat sa fac poza si cu ea deschisa :)


In postarea asta va povesteam despre noua comanda iherb. Ma felicit pentru ca am cedat tentatiei si mi-am comandat pensulele Real Techniques. Imi plac foarte mult cea pentru fond de ten si cea pentru contouring (pe care o folosesc si pentru blush).


Am folosit fondul de ten Wake me upde la Rimmel zilnic. Review aici
Primerul Perfecting Base de la L'Oreal il am de multa vreme, dar pur si simplu am uitat de el. Camufleaza porii foarte bine si de aceea imi place.


Pentru ca tusul de la Urban Decay m-a parasit pentru un trai mai frumos in raiul articolelor de beauty, l-am inlocuit cu Eye Booster de la Physicians Formula.
Sprancenele le-am coafat cu creionul de la Avon. Nu stiu de ce mereu am ghinion, dar se pare ca nu se mai fabrica sau ceva de genul, deoarece nu l-am mai gasit in catalog. Planuiam sa imi iau un back-up.


Trebuie sa recunosc ca nu imi tratez cu mare respect buzele, le rod si nu prea le hidratez. Desi am o multime de rujuri, le-am cam parasit prin sertare. In luna martie m-am decis sa schimb asta, asa ca mi-am achizitionat lip scrubul de la Lush si am folosit intens balsamul de buze Nivea (review aici). Luciul de buze la Beauty UK imi place datorita culorii.


In ceea ce priveste articolele de baie, am redescoperit gelul de dus de la Sephora (vert citron). Uitasem complet de el, asa ca l-am scos la lumina, decisa sa il termin. Scrubul de la Soap&Glory e foarte ok. Nu-l egaleaza pe cel de la Sabon, dar imi place pentru ca face spuma :) 


Si gata! Acestea au fost preferatele lunii trecute. Cum vi se par? Ati incercat vreunul dintre produsele de mai sus?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii