Review: MUA Gel eyeliner

17 aprilie

Mi-e foarte greu sa imi aduc aminte de diferenta de o ora dintre Italia si Romania. Din acest motiv scriu la ora asta, ora 23.45 in mintea mea, dar de fapt 00.45 pentru voi. Am avut niste zile de acomodare mai grele (despre care o sa va povestesc cu alta ocazie), dar m-am montat si am decis sa fac o postare. Pozele sunt facute inainte de plecare.


Cand a fost marea nebunie cu MUA, adica reducerea de 35%, am facut o comanda mai maricica in care s-au regasit si doua gel eyelinere, unul maro si unul negru. Pretul intreg este de 3 lire, deci redus a fost o nimica toata.


Prima oara nu m-am prins cum vine treaba cu pensula inclusa. Am luat sticlutele, le-am invartit si descantat. Pana la urma am descoperit ca pensula era integrata in capacel si era nevoie sa rup un sticker pentru a da de ea. Ideea nu mi se pare rea, mai ales daca vrei sa iei produsul intr-o calatorie. Astfel, nu mai e nevoie sa te cari cu pensula. Insa, din pacate, chiar si daca stai acasa trebuie sa o folosesti, pentru ca gura borcanasului nu este foarte permisiva si, spre exemplu, daca esti obisnuita sa folosesti un angled brush, nu prea merge deoarece nu ai spatiu de desfasurare.


Underground este varianta pe negru. Desi arata bine si frumos in recipient, nu pot zice acelasi lucru despre calitatea sa. Cred ca am apucat sa il folosesc de maxim doua ori. In primul rand culoarea nu este intensa deloc. In al doilea rand, mi s-a parut foarte greu de aplicat. E nevoie sa te chinui ca sa iei un pic de produs pe pensula si daca insisti prea mult poti dizloca o cantitate mult prea mare, ceea ce oricum nu e de niciun folos.


Varianta maro (cu mici particule de sclipici) se numeste On the move. Desi frate de cruce cu Underground, se pare ca natura (a se citi producatorul) a fost mai darnica cu aceasta culoare. Textura este mult mai cremoasa si mai usor de aplicat. Totusi, chiar si asa nu se regaseste printre favoritele mele. Parca e mult prea moale, astfel incat linia nu iese deloc curata, asa cum imi place mie la un eyeliner. In plus, pentru a obtine intensitatea dorita, este nevoie sa  revin si cu al doilea strat.


Mai jos puteti vedea doua swatch-uri. La o prima aplicare:


Dupa ce am insistat si cu al doilea strat, se vede clar ca On the Move este net superior, inclusiv in ceea ce priveste intensitatea culorii.


Un singur lucru pot zice ca mi-a placut, rezistenta. Daca dupa lupte seculare ati reusit sa il aplicati in forma dorita, va rezista acolo destul de mult, fara sa curga.

As recumpara acest produs? Nu. Chiar daca pretul este extrem de mic, tot nu mi se pare ca merita.

Voi ati incercat gel eyelinerele de la MUA? Sunt tare curioasa ce parere v-au facut. Din pacate, eu am mai avut o experienta neplacuta si cu Extreme Felt Eyeliner (review aici).

Va pup si va imbratisez!

You Might Also Like

0 comentarii