NOTD: Essence That's What I mint!

10 mai

In Milano cred ca ploua 3-4 zile din 7. Ieri a fost soare si frumos asa incat am putut face pozele de mai jos. Astazi ploua intens, zici ca este toamna. Abia astept momentul in care vom avea vreme buna cel putin doua zile la rand, mai ales in weekend :)

Anyway, vremea buna m-a inspirat sa imi colorez unghiile intr-o culoare tare draguta, de la Essence: That's What I mint!
NOTD

Se aplica decent si este nevoie de doua straturi ca sa arata bine. Intr-un strat nu mi se pare purtabile deloc deoarece este semitransparenta si apar acele dare uratele. Dar odata cu a doua aplicare totul se uniformizeaza si culoarea devine opaca.

oja

Culoarea este frumoasa si ma binedispune.

oja mint

Totusi, nu sunt multumita de rezistenta. Stiti ca eu am probleme cu toate ojele in general, asa ca nu stiu daca parerea mea poate fi luata ca reper din acest punct de vedere. Dupa numai o zi a inceput sa se curete pe la varfuri, spre dezamagirea mea.

That's What I mint!

Sunt foarte curioasa, la voi cat tin ojele Essence, cele din colectia Color&Go?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii