Preferatele lunii mai

03 iunie

M-am mutaaat! Va mai amintiti aceasta postare? Ei bine, am reusit sa gasesc ceva dragut, asa ca gata, am o casa, cel putin pentru urmatorul an jumatate :) Abia astept sa fac si coltisorul de pozat pe care l-am promis, cred ca o sa iasa tare bine.
Dar pana reusesc eu sa fac aranjamentele necesare, va las cu preferatele lunii.


Desi am si Naked 2, paleta Naked 1 ramane preferata mea. Pe zi ce trece ma conving ca este pur si simplu perfecta. Mi-a facut cu ochiul si Naked Basics, dar am zis sa ma abtin.
De la Cosmobeauty am cumparat blush-ul Milani, in nuanta Luminoso. Ingrid de la Missglamorazzi il compara des cu NARS Orgasm, asa ca am zis ca nu trebuie sa il ratez si bine am facut! Imi place foarte foarte mult si cred ca l-am folosit aproape  zilnic in ultima luna.
Despre balsamul de buze Nivea am povestit aici. Daca vreti sa aflati mai multe despre creionul kohl Oriflame puteti citi aici.

 

Sedusa fiind de Rimmel Wake me  up, am uitat complet de Bourjois Healthy Mix. Insa, in luna mai l-am redescoperit si m-am reconvins ca este un fond de ten foarte bun. Am facut un review aici.
Cred ca am laudat anticearcanul de la Maybelline de o mie de ori. Deoarece am achizionat unul nou de la Inglot, l-am lasat la o parte pentru o vreme, pentru a putea testa noutatile. Cum cel de la Inglot nu imi place, am revenit cu mare placere la Affinitone.



Imediat dupa ce am venit aici am avut o perioada mai ciudata, in care fata mea nu arata foarte bine. Vreau sa va spun ca momentan sunt foarte fericita de cum arata tenul meu si sunt convinsa ca asta se intampla si datorita produsele de ingrijire folosite in ultima vreme: serumul  Lancôme Advanced Génifique Activateur de Jeunesse, crema de zi Dior Hydra Life, crema de noapte Clinique turnaround overnight si crema de ochi Academie.

 


Cam astea au fost preferatele lunii. Timpul trece foarte repede, a venit deja vara. In sfarsit s-a oprit ploaia si in Milano! Sper ca vremea frumoasa sa tina cat mai mult.

Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii