Review: Balsam purifiant Morrocan Planeta Organica

21 iunie

Ce bine imi pare ca a venit weekendul. Nu am avut o saptamana extraordinara, asa ca am asteptat cu sufletul la gura sa se termine :)

De obicei nu obisnuiesc sa folosesc balsam. Prefer ca dupa samponare sa aplic o masca pe care o las 3-5 minute si parul meu e foarte fericit asa. Totusi, anul trecut am vazut balsamul purifian Marrocan de la Planeta Organica si mi-a placut descrierea.


Daca citesti eticheta, promite marea cu sarea: intareste firul de par si chiar stimuleaza cresterea, hidrateaza si protejeaza scalpul si are protectie UV. Daca mai punem la socoteala si ca nu contine parabeni, iar unul dintre ingredientele principale este faimosul Moroccon oil, ai putea spune ca e un produs perfect. Ba chiar si cantitatea este generoasa, 280 ml. Pretul nu mi-l mai amintesc cu certitudine, dar este undeva pe la 25 de lei.


Asa ca la putin timp dupa ce l-am luat l-am pus la incercare. Nu mica mi-a fost surpriza cand am descoperit ca pompita era defecta si refuza sa se miste. Totusi, a compensat cu mirosul care este unul extrem de placut.  Chiar as putea spune ca aproapte egaleaza mirosul produselor Macadamia Oil.
Textura este cremoasa, deci destul de greu de scos din tub, in conditiile in care pompita este stricata :) Chiar si asa am infruntat soarta vitrega si l-am aplicat conform instructiunilor, lasandu-l sa actioneze in jur de 5-10 minute. Din pacate nu mi s-a parut ca mirosul a persistat foarte mult pe par dupa clatire, dar asta si poate pentru ca, de regula, folosesc mai multe produse, precum cele de protectie termica sau pentru evitarea nodurilor.


Oricum, ceea ce ma interesa pe mine era efectul asupra pletelor din dotare. Si pot spune ca nu mi-a placut deloc. Dupa o zi de la folosire, parul incepe deja sa se ingrase, isi pierde din volum si tinde sa se lipeasca de scalp. Va puteti da seama ca nu este una dintre cele mai placute privelisti din lume. Chiar si asa, i-am mai dat cateva sanse, dar de fiecare data mi s-a intamplat la fel. Chiar si folosit numai pe varfuri, tot mi se pare ca incarca si nu se potriveste tipului meu de par.
Posibil ca pentru alte tipuri de par sa functioneze foarte bine si aici ma refer la cel foarte uscat, poate de la vopsiri repetate, dar daca aveti un fir de par subtire si pisicos, nu vi-l recomand.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii