Un fel de OOD

17 iunie

Ahhh, luxul de a sta cu laptopul in brate si de a avea orice informatie la cateva taste distanta... Doua saptamani fara internet m-au cam facut sa aprecize aceasta mica bucurie :)

Mai jos o sa vedeti o noua incercare timinda pentru un outfit of the day. Din pacate, saptamana trecuta am iesit foarte tarziu de la serviciu si am reusit sa prind 2-3 poze pe o lumina cel putin dubioasa. Dar daca tot le aveam in aparat, am zis ca nu strica sa le si pun pe blog. Promit ca data viitoare sa postez poze mai frumoase.


Pentru ca stiam ca nu va fi o zi usoara, am optat pentru o incaltaminte comoda si o geanta mare, in care sa car diverse. Prima oara cand am venit aici, mi-am adus doar genti mici si tare greu a fost sa ma obisnuiesc sa iau cu mine doar strictul necesar. Dar de vreo doua saptamani am reusit sa intru in posesia unor genti mai mari si m-am bucurat de ele din plin. Sunt atat de folositoare.

Geanta Stradivarius, alunite marca persoanala.


Pantaloni Zara, cardigan H&M, bluza La Redoute.


Tenisi H&M. Daca aveti acest model si vreti sa ii spalati la masina, sa stiti ca intra jumatate de numar la apa.


Sper ca v-a placut macar putintel :D

Va pup!



You Might Also Like

0 comentarii