Un pic de shopping nu strica niciodata

10 iunie

Greu mai este fara internet, pe cuvant. Daca vreau sa postez ceva, trebuie sa ma abtin pana cand ajung la serviciu, am putin timp liber si pot scrie ceva. Cel mai probabil, la sfarsitul programului. Sper sa rezolv aceasta problema cat de repede posibil.

Astazi vreau sa va arat cele cateva cumparaturi facute in ultima saptamana. Am cam exagerat la capitoulul pantofi, dar chiar am gasit niste oferte bune, tinand cont ca toate cele trei perechi sunt din piele.


Prima achizitie, o pereche de pantofi negri tocmai buni de birou. Tocul nu este exagerat de mare si par comozi. Ramane sa ii testez maine.


In acelasi magazin m-am lipit si de niste sandale cu platforma. Pielea din care sunt facute este extrem de moale, deci sper ca picioarele mele vor "boieri" in ele.


Cand credeam ca gata, mi-am luat suficienta incaltaminte, am vazut sandalele de mai jos. Imi place faptul ca s-au jucat cu mai multe de tipuri de piele si culori pentru barete.


Trebuie sa va marturisesc ca am mai vazut o pereche foarte frumoasa de platforme din piele neagra, dar sunt foarte puternica si nu cedez. Sper ca le voi mai gasi la reduceri, peste cateva saptamani ;)

De pe canalul Youtube "A model recommends", am aflat despre un fard crema Kiko. Ruth l-a laudat foarte tare, asa ca m-am gandit sa profit de faptul ca in acest oras te impedici la tot pasul de cate un magazin Kiko. Mi-am cumparat doua nuante si urmeaza sa fac cat de curand un review.


Cea mai mare investie a constat intr-o pereche de ochelari. Stiti oamenii carora le sta bine cu orice forma de ochelari? Ei bine, eu nu ma regasesc printre ei. Este pur si simplu o tortura sa imi gasesc ceva care sa imi placa si sa imi stea bine. Pentru ca ochelarii de soare luati de la H&M s-au stricat, iar aici lumina este destul de deranjanta, a trebuit sa imi cumpar o pereche noua. Influentata si de third parties, am decis sa investesc in niste ochealari de calitate.


Imi place foarte mult forma, culoarea si modelul de pe brate. Mi se par niste ochelari foarte veseli, care se potrivesc foarte bine cromatic cu parul meu.


Partea interesanta este ca aici poti achizitiona o garantie de 15 euro si, intr-un an de zile, daca iti zgarii ochelarii, ii spargi, se rup sau se intampla orice altceva cu ei (in afara furtului, desigur) poti primi o pereche noua sau ti se repara (schimbat lentile, brate etc) fara niciun alt extra cost. Mi s-a parut o oferta foarte buna, tinand cont de faptul ca eu n-am deloc grija de ochelarii de soare si mereu patesc cate ceva.

Cam astea au fost cumparaturile care se incadreaza in categoria beauty/fashion. In plus, am luat diverse elemente de decor de la Ikea si alte magazine locale. Mi-a placut foarte mult sa imi pregatesc propriul coltisor.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii