NOTD: OPI Shrimp Cajun

27 iulie

M-am intors! Joi seara am aterizat, ieri mi-am revenit si azi m-am gandit sa dau un semn de viata si pe blog :) Pentru ca de luni plec iar, m-am rasfatat cu o manichiura si pedichiura la salon. Nu de alta, dar cine stie cand mai ajung sa fac asa ceva. In Italia aceste servicii sunt foarte scumpe, nu ca aici.
M-am gandit si razgandit in privinta ojei pe care sa o aleg. Pentru picioare am optat pentru Suzi's Hungary again, deoarece era un roz foarte varatic, insa nu mi-a placut cum s-a aplicat. Au fost nevoie de doua straturi pentru a deveni opaca si tot se vad acele dare inestetice care pe mine ma enerveaza. Asa ca pentru maini am ales Shrimp Cajun. Nu stiu cum se face, dar mereu sfarsesc cu un rosu sau corai :))

OPI
manichiura cu oja corai

De data asta, oja s-a aplicat cu usurinta si dupa doua straturi arata impecabil. Acum sper sa nu sara foarte repede. Din pacate, indifierent de ce brand as folosi si chiar daca ma duc la salon, nu reusesc sa tin o oja pe unghii mai mult de doua zile. Incepe sa se ciobeasca imediat pe la varfuri, chiar daca folosesc top coat.

oja corai

NOTD OPI corai

Va pup si astept comentariile voastre. Apropo, chiar daca uneori postez mai rar pe blog, ma gasiti pe Facebook ;)

You Might Also Like

0 comentarii