Preferatele lunii iulie

05 august

Nu mi-am "revenit" complet dupa vacanta, inca ii duc dorul. Dar ce sa-i faci, viata merge inainte si postarile la fel :)
Preferatele din aceasta luna sunt un pic amestecate. De unele stiti deja, iar altele sunt new entries. Sunt curioasa cum or sa fie cele din luna august, deoarece am inceput sa testez o multime de produse noi.


Despre samponul uscat de la Batiste, v-am tot povestit. Si daca urmariti pagina de Facebook Très Chic, stiti deja ca am o colectie impresionanta

.
Trioul din poza de mai jos nu poate fi egalat. Am purtat aceasta combinatie doua saptamani, zilnic. Este vorba despre fardul crema de la Kiko in nunanta Sunset Coral, review aici, tusul negru de la Maybelline si baked blushul de la Milani, in nuanta luminoso.


Pentru ca sorbetul de la Sabon s-a terminat, am inceput sa folosesc butter cream-ul de la acelasi brand. Imi place foarte mult deoarece miroase divin si hidrateaza bine.


Regret amarnic faptul ca nu mi-am cumparat mai multe servetele demachiante Simply Sensitive de la Boots. Isi fac treaba foarte bine!


De la Collection am incercat concealer-ul pe care vi l-am prezentat aici. Deoarece nu m-a incantat peste masura, nu m-am mai gandit sa imi achizitionez ceva de la acest brand, pana cand nu am vazut cateva filmulete de pe YouTube care laudau Illuminating Touch Brightening Concealer. Asa ca l-am cumparat si pot spune ca imi place.


Am cumparat rujul Superstay 14hr lipstick de la Maybelline numai datorita Lisei Eldridge. Nuanta este Stay with me coral si este foarte frumoasa.


Creionul de sprancene de la Avon mai are un pic si isi da obstescul sfarsit. Din pacate, inca nu i-am gasit un inlocuitor.


Gelul de dus cu Mango&Orange Blossom de la Boots este minunat. Miroase divin si hidrateaza!


Despre deodorantul Crystal v-am povestit aici. Odata cu mutarea din tara, l-am lasat la Bucuresti. Dar, pentru ca ii simteam lipsa, am comandat varianta mai mica, travel size.


Cand imi faceam bagajele pentru Londra am zis ca na, hai sa pun in valiza si o pereche de pantaloni scurti doar asa, ca sa fie. Eram sigura ca nu o sa ii folosesc, doar stim cu totii cum este vremea in Anglia. Cum am dat de temperaturi de peste 30 de grade, m-am bucurat tare mult de aceasta pereche de la Stradivarius si i-am purtat foarte des.


Nu uitati sa va inscrieri la concursul Academie. Aveti sansa sa castigati o crema de ochi!

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii