Produse consumate (iulie)

08 august

Ultima postare "Empties" s-a intamplat acum muuulta vreme. Adevarul este ca pur si simplu uit sa strang recipientele si le arunc, apoi imi aduc aminte
si regret :))

Majoritatea produselor au fost consumate in Milano, dar odata ajunsa la Bucuresti, am profitat de ocazie ca sa termin si cateva dintre cele ramase acolo.


Masca de par Sheer BLONDE de la John Frieda mi-a placut atat de mult, incat am recumparat-o (review aici). Tot spun ca fac un review, am pregatit si pozele, dar probabil astept sa se scrie singur :D


Mi-a placut foarte mult crema de la Dior, Hydra Life (review). Este light si hidratanta!


De la Estée Lauder am avut un de luxe sample pentru crema de ochi Time Zone. Este buna. Mi-am cumparat deja varianta Advanced Time Zone, dar o voi folosi doar dupa ce termin crema Academie (pe care o puteti si castiga AICI).


Si serumul de la Lancôme - Advange Genefique, mi-a furat inima. Am avut o mostra si, dupa ce am terminat-o, am fugit repede-repede si l-am cumparat full size. Asta e un exemplu foarte clar ca mostrele chiar ajuta consumatorul sa se decida.


 Nu am cuvinte sa laud aceasta crema de maini de la Yves Rocher. Review aici.


Cremele de la L'Occitane mi se par un pic cam scumpe. Totusi, am avut o mostra mai maricica si am folosit-o. Mi s-a parut ok, dar nu suficient de mult incat sa ma duc sa o cumpar.


Alt serum incercat (tot mostra) - Estée Lauder Idealist. Mi-a placut, dar tot Lancôme a castigat batalia.


Am terminat sorbet-ul de la Sabon. Urmeaza sa ii fac un review cat de curand, pozele sunt deja pregatite. Review aici.


V-am mai povestit despre dischetele demachiante de la Sensiblu. Imi plac pentru ca sunt mari si fine.


Dintre cele consumate la Bucuresti am reusit sa pozez lotiunea micelara de la Bioderma, uleiul de baie de la Manufaktura (review aici) si untul de corp de la Sephora. Imi pare atat de rau ca varianta vanille crème brûlée a disparut din magazine. Mirosea divin! Review aici.


Va pup!

Nu uitati sa va inscrieri la concursul Academie. Aveti sansa sa castigati o crema de ochi!

You Might Also Like

0 comentarii