Review: Academie crème contour des yeux dynastiane + o mica surpriza

01 august

Pentru astazi am pregatit un review si un mic concurs. Daca credeti ca vi s-ar potrivi, aveti ocazia sa incercati crema de ochi Academie crème contour des yeux dynastiane, dar cititi mai multe detalii la sfarsitul postarii ;)


Sa incepem cu inceputul, mai exact cu ambalajul. Asa cum v-am spus de multe ori, oricat de superficial ar suna, pentru mine conteaza destul de mult si acesta. Apropo de asta, ziele trecute citeam o carte de specialitate si am dat peste acest pasaj: "...we found out that if you add 15% more yellow to the green on package...what people report is that the taste experience a lot more lime or lemon." (Blink by M. Gladwell). Foarte interesant, nu? Deci ambalajul poate schimba perceptia asupra unui produs. 
Academie crème contour des yeux dynastiane vine intr-un borcanel de sticla, elegant. Cantitatea este mai mult decat spectaculoasa pentru o crema de ochi, mai exact 30ml, in conditiile in care un produs de acest fel are 15ml. Termenul de valabilitate este de 9 luni dar, sincer vorbind, nu cred ca sunt sanse sa o consum in aceasta perioada. Dupa 2 luni de folosire dimineata si seara, abia daca se observa putin la suprafata.
Deoarece are o textura light, crema intra foarte usor in piele. Dimineata nu este nevoie sa astept inainte sa aplic celelalte produse de machiaj. De asemenea, daca sunteti sensibile, trebuie sa stiti ca aceasta crema are un miros foarte discret, care pe mine nu ma deranjeaza deloc.


 In ceea ce priveste efectele, as putea spune ca este o crema care isi face treaba, fara insa a iesi in evidenta. Va povesteam aici ce mi s-a intamplat cand am inceput sa folosesc o crema care nu mi s-a potrivit. Pielea din jurul ochilor mei este destul de sensibila si, daca ceva nu este in ordine cu un produs, capata imediat aspect de hartie, devine terna si par imbatranita cu 5 ani, iar ridurile sunt mai evidente :) Acum nu am observat nici unul dintre aceste semne, deci hidrateaza bine. Totusi, nu pot spune ca am vazut o diferenta mare, un efect WOW, de cand am inceput sa o folosesc.
Despre ridurile fine pot spune ca nu am observat sa se diminueze, dar nici nu s-au agravat. Oricum, cred ca doua luni de zile nu este o perioada suficient de mare pentru a vedea asfel de imbunatatiri.


Daca ati vrea sa incercati aceasta crema, aveti doua posibilitati:

1. Super oferta Academie care se desfasoara in saloanele partenere (lista aici). Mai exact, daca achizitionati unul dintre pachetele de mai jos, produsele au reduceri de pana la 50%. Oferta este valabila pana pe data de 4 septembrie.
  • varianta 1 - cost 436 lei. Contine 4 tratamente faciale si 2 produse de ingrijire acasa; pe langa aceste 2 produse clienta mai poate achizitiona 3 produse optionale cu pret promotional pe toata durata campaniei.
  • varianta 2 - cost 953 lei. Contine 6 tratamente faciale, 1 tratament corporal si 5 produse de ingrijire acasa; pe langa aceste 5 produse clienta mai poate achizitiona 3 produse optionale cu pret promotional pe toata durata campaniei.
Mai mult, daca va veti abona la grupul special de pe Facebook, veti intra automat in extragerea la sorti, efectuata la fiecare doua saptamani, cu premii Academie, Tot aici puteti afla despre noutati si informatii despre brand.

2. Concurs in parteneriat cu Top Line.  Tot ce e nevoie sa faceti este sa scrieti un comentariu in care sa imi spuneti ce asteptari aveti de la crema voastra de ochi si sa dati like paginii de Facebook Tres Chic aici. De asemenea, va rog sa adaugati si o adresa de mail, pentru a va putea contacta in cazul in care castigati. Concursul se va incheia pe data de 15 august.

Va pup si va urez succes!

You Might Also Like

0 comentarii