Review: Sabon - Sorbet Ginger Orange

29 august

Am promis acest review de foarte foarte multa vreme. Si cum deja Sorbet Ginger Orange de la Sabon s-a regasit printre produsele consumate prezentate aici, m-am gandit ca ar fi momentul sa ma tin de cuvant si sa va spun parerea mea despre el.


Stiti deja ca eu sunt mare fan Sabon, asa ca am incercat destul de multe produse de la ei. Ca de fiecare data, primul lucru care ma impresioneaza este ambalajul. Aspectul vintage, forma, faptul ca sunt din sticla, ma fac sa imi imaginez instantaneu cum ar arata respectivele produse la mine in baie. Va povesteam aici ca s-a dovedit destul de clar importanta modului in care arata un produs. Without further due:


Al doilea element este mirosul, fiind vorba de o crema de corp. Vai, si cum miroase... nici nu va pot descrie. Daca ajungeti intr-un magazin Sabon, neaparat sa incercati Ginger Orange. Mirosul se pastreaza destul de bine pe piele cateva ore.


Acest produs este sorbet si nu unt sau crema de corp, tocmai din cauza texturii care este extrem de light, ca un gel, si intra imediat in piele. Nu lasa absolut nicio pelicula unsuroasa, ci pur si simplu este absorbit aproape imediat. Cei de pe site ne recomanda ca pe perioada verii sa il bagam in frigider, pentru un efect racoros, dar eu una n-am incercat si aceasta varianta.


In ceea ce priveste hidratarea, mi s-a parut foarte ok in perioada in care am fost in Bucuresti. Totusi, imediat ce m-am mutat la Milano, am observat ca pielea a devenit mult mai uscata (probabil din cauza apei) si parca as fi preferat un unt de corp. Nu zic ca Sorbetul nu hidrata, dar efectul nu se pastra suficient de multa vreme, parca simteam nevoia de reaplicare dupa cateva ore. Cam dupa o luna de stat aici si pielea mea a revenit la normal si n-am mai avut probleme de acest fel. Deci daca aveti o piele foarte uscata, nu stiu daca este produsul potrivit pentru voi. V-as recomanda un unt de corp sau o crema puternic hidratata, nu sorbet sau lotiune de corp. Daca insa aveti o piele normala, il recomand din toata inima. E un adevarat rasfat sa il folosesti.

Voi ati folosit acest produs? Cum vi se pare?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii