Happy birthday to me :D

22 octombrie

Daca urmariti pagina de Facebook a blogului, probabil stiti ca ieri a fost ziua mea :) Si daca nu stiati, va spun acum. M-am gandit sa impartasesc cu voi cateva poze reprezentative:

Totul a inceput de sambata. Am fost intr-o plimbare la Pavia pentru a vedea o expozitie Monet. A fost foarte dragut si relaxant si mi-am cumparat si cate ceva. Cum nu vreau ca aceasta postare sa devina una despre shopping, las pe alta data pozele cu cele cumparate.




Si o poza tare amuzanta, nu m-am putut abtine sa nu o postez. Nu ma intrebati ce faceam, nici eu nu imi amintesc :))


Apoi, duminica am gatit impreuna cu o prietena. De fapt, ea a gatit si eu am fost asistentul. Planul a fost sa fac cupcakes si prajituri pentru a le duce la serviciu si ideea mea si prajiturile prietenei mele au avut mare succes.


Cadouri... Cred ca am inceput sa cumpar diverse cam de vreo 3 saptamani si sa ma justific zicand ca sunt cadou de ziua mea. Lansand deoparte articolele de imbracaminte si chestiutele mici, pot zice ca incursiunea la Sephora a fost cel mai consistent cadou facut mie insami :D


Iar de la cei dragi mie am primit niste lucruri foarte frumoase, care imi plac enorm:

Un ceas.

O pereche de cercei.


Primul meu ruj MAC, Russian Red.


Un voucher Sephora. Asta pentru ca gluma generala este ca eu locuiesc la Sephora la cat de des ma duc in magazin, asa ca cei de la serviciu s-au gandit ca ar fi cel mai potrivit dar :D


Astazi dimineata am gasit pe birou aceste flori. O colega mi-a marturisit ca le-a vazut aseara si s-a gandit ca mi s-ar potrivi perfect, asa ca mi-a facut un cadou tardiv. Mi s-a parut un gest tare dragut, iar trandafirasul este superb!


Va pup!


Si nu puteam sa inchei ziua de ieri fara sa vizitez Duomo :)


You Might Also Like

0 comentarii