Review: Dior Hydra Life Pro-Youth Sorbet Creme

12 octombrie

Ieri am fost foarte harnica si am scris un review. Pentru ca era tarziu, am decis sa il public in aceasta dimineata dar, surpriza, s-a sters... Asa ca il rescriu, oh joy!

Am cumparat crema de fata Dior Hydra Life Pro-Youth Sorbet Creme de la Sephora, cu ocazia unei promotii. In acelasi pachet am avut si serumul Capture Totale prezentat aici si o crema de ochi din aceeasi gama, despre care nu am mai apucat sa scriu.


In stilul caracteristic, voi incepe cu ambalajul. Este vorba de un borcanel din sticla, capacul fiind din plastic. Greutate data de sticla intareste ideea de calitate. Stiti voi, ma refer la acea senzatia cand cantaresti un produs in mana si, daca este dintr-un plastic usor, iti inspira ideea de ieftin. De asemenea, culoarea ma duce cu gandul la fresh si apa (apropo de conexiunea mentala ambalaj - nume Hydra Life).


In ceea ce priveste mirosul, imi place foarte mult. Pur si simplu parca imi facea dimineata mai frumoasa, dupa aplicare. Pentru ca este un sorbet, textura este light si intra foarte repede in piele, aproape instantaneu, as zice. De aceea, machiajul poate fi aplicat imediat, fara probleme. De asemenea, hidrateaza foarte bine si da senzatia de prospetime, fiind si racoroasa. Cred ca este o crema mai potrivita pentru vara.


Mie mi-a placut sa folosesc aceasta crema, dar asta si pentru ca, asa cum v-am mai spus si cu alte ocazii, este vorba si de experienta in sine, nu numai despre efectele produsului. Faptul ca este un brand high end, ma face sa ma simt mai rasfatata, parca este o rasplata pe care mi-o dau mie insami (pentru ca merit :P). Desi este o crema care teoretic indeplineste criteriile: este hidratanta, are o textura placuta, miroase frumos si s-a potrivit tipului meu de piele, totusi nu a avut un efect wow, astfel incat sa merite bugetul alocat. Cu siguranta se pot gasi creme mult mai ieftine care sa aiba acelasi rezultat.


Voi ce parere aveti despre brand-urile high end? Si voi va lasati seduse de ele, asa cum mai fac si eu cateodata? :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii